Poster: kobalt
Ik ben ooit 10 jaar terug gestart met een Technics model, was ik eigenlijk niet zo tevreden van...sloot niet goed af naar mijn gedacht.
excuus dubbelpost
Huh,ondersteboven?
En tjah als je toch met eerde genoemde kriteria denkt, wat is dan wél een optie mét draaibare cups?
Zo'n OEM HP (citronic/Reloop,etc.) of bijvoorbeeld die American Audio HP,welke er naar mijn idee goed uitziet, maar istie zwaar en groot? (of een heel ander idee SYNQ ofzo) ? De Reloop welke in zwart/grijs is en wit hoor je ook regelmatig over?
EDIT!
En audioboer (zo noem ik 't maar even) hier in de buurt heeft er ook een enkele in de verkoop.
Gezien ik 'm liever meteen haal ipv webshop, hoop ik dat dat misschien per toeval goede alternatieven zijn, want dat zou voor mij een uitkomst zijn. Het gaat om de volgende modellen:
JB Systems HP-2000, HPS-1, en HPS 2
Grappige is dat ik opmerkte dat JB Systems genoemd wordt, en ik SYNQ Op de cups zie staan...
Is dat iets, of is de kwaliteit/duurzaamheid om te ?
Oja nog één ding, ik zie nu pas dat er zijn die je over het oor draagt, en die er óp vallen.
Wat is dan het meest confortabele, gezien óp-oor me wel kleiner lijkt? Misschien 'belangrijk' detail voor deze vraag; óver het oor is misschien ook een klein nadeel ivm bril-dragend, of is óp het oor dan juist af te raden ?
pff...hoop snel uit dit HP dilemma te zijn, haha!
Poster: Twizz
HD202!!!
supergeluid, supercomfort en dat voor een klein prijsje van rond de 30 euro.. dit is een erg goede koptelefoon
Ik gebruik nu al tijdje Sennheiser HD 205 (50 Eur).
Echt wel mooi geluid en goeie bass-weergave en correcte prijs/kwaliteit verhouding (naar mijn bescheiden mening).
De schelp zit op het oor, wat naar mijn mening beter is voor de afsluiting en demping van de omgeving.
En de HD 205 spant redelijk om je hoofd (in begin wel eventjes wennen), dus met je 'klein hoofd' zal deze hoogstwaarschijnlijk wel niet van je hoofd vallen.
grz