hee
Ik had ff een vraagje, het stond ongeveer al me introduce yourself topic maare wat is nou goeie dj apparatuur wat ook niet te duur is om mee te beginnen. Ik wil denk ik tussen de 100 en de 200 euro besteden. Want anders duurt het gewoon te lang om er voor te sparen op mn leeftijd .
Zelf dacht ik al aan een 'Numark DMX' of een 'Jb system' maar ik wil het graag weten van wa meer mensen :D.
Poster: Melleik ben ook begonnen met jb systems en ik heb der iets rond de 600 euro voor gegevenhee
Ik had ff een vraagje, het stond ongeveer al me introduce yourself topic maare wat is nou goeie dj apparatuur wat ook niet te duur is om mee te beginnen. Ik wil denk ik tussen de 100 en de 200 euro besteden. Want anders duurt het gewoon te lang om er voor te sparen op mn leeftijd.
Zelf dacht ik al aan een 'Numark DMX' of een 'Jb system' maar ik wil het graag weten van wa meer mensen :D.
quote: |
Poster: Melle Zelf dacht ik al aan een 'Numark DMX' of een 'Jb system' maar ik wil het graag weten van wa meer mensen |
Poster: Lightzone
je doen namelijk net alsof een "jb system" een dj set is XD
maar jij zal zelf hopelijk ook wel weten dan jb systems gewoon een merk is .
Poster: Basz-Line
koop alles van mij part... behalve behringer
me VMX en me DN gaan er binnenkort uit dus...
Ik ga voor de numark fusion 494, en verkoop mijn gitaar,elektrische gitaar,omgebouwe xbox,dm2 en ga maar door en dan nog zakgeld en kerstmis en sinterklaas en dan nog overtuigen zodat ik nog wat geld krijg en uiteindelijk heb ik hem dan wel :P
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.