Poster: Laidback
Ehh.. wanneer beginnen we![]()
ik had btw voor de Jury een idee..
heeft iedereen een Microfoon aan de Pc hangen ??
download dan ff Teamspeak..
gaan we gewoon een geplande dag ff met ze allen rond de tafel hangen..
de ingezonden rmxen bespreken..
Eens kijken of ik wat tijd vrij kan maken om Darude te verbouwen
Poster: D-wan
Dit keer ga ik meedoen, maar ik heb niet veel tijd meer tot mijn vakantie.
De basis staat er, dus er komt sowieso een inzending van me.
Ik twijfel alleen of ik mijn remix als ie klaar is nog een keer door de djm 800 laat mishandelden.
Cfx Sweep / Filter of Crush of het bij de software houden ?
Op de een of andere manier krijg ik het rauwe geluid van de crush niet uit de software en de filters uit de djm lijken beter te klinken dan vanuit de pc. Van de andere kant, zijn de Cfx tegenwoordig weinig origineel meer...
Heeft er iemand advies ?
Poster: Illusion
Okee even een kickje... is er iemand die al iets af heeft? tot nu toe heb ik van 1 persoon iets binnen.
Poster: Timmerink
I'm working on it, alleen weet niet of ik het ga redden i.v.m. mijn tijd. Die MIDI files die erbij zitten, is het mogelijk dat een van jullie mij die MIDI files in .wav kan sturen?
Poster: Twizz
mee eens?? bdoel je hier de deadline mee?? of ga je niet remixen
Poster: Dj-RK
deadline
Het heeft me als beginneling (op het gebied van producen) heel wat moeite gekost om deze Sandstorm remix te maken, omdat het totaal mijn smaak niet is. In het begin heb ik dan ook geprobeerd om de remix te veranderen in techno of electro-house, maar daar liep ik steeds vast. Ik was dus al uren bezig zonder ook maar een seconde aan muziek als resultaat, en met minder tijd over.
Toen ik op een dag in de woonkamer aan het nadenken was over hoe ik de Sandstorm remix moest gaan aanpakken, kwam er opeens een plaat van Tom Novy uit de speakers waar ik goede herinneringen aan heb (Nature One). Nog voor de vocal begon, wist ik dat dit voor mij dé plaat was om te gaan remixen. Al was het alleen maar om het flauwe woordgrapje.