Het mooiste moment uit je Dj carriere (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Yorick    posted on 11-10-2007 20:30
Ik vroeg me af wat jullie mooiste moment was uit jullie Dj carriere.

Mijn mooiste moment was dat ik vorige week vrijdag voor meer dan 1000 tieners(12 tm 15 jaar) draaide, en One Two Trio - In De Maneschijn (remix) er in knalde en dat iedereen mee ging zingen! Maar voordat ik hem ging draaien dit nummer kan het helemaal maken of kraken...

Mijn andere mooie moment was met Carnaval 2007.  Ik krijg nog steeds te horen dat ik lekker gedraait heb! Dus ik zal het wel goed gedaan hebben.

(Hou het deze keer graag even On - Topic)

Mvg Yorick

What do you think about Het mooiste moment uit je Dj carriere ??

Vote :   

NielsR    posted on 11-10-2007 20:41
Toen ik mijn hercules dj console in de vuilbak kieperdeCry.
een echt mooiste moment heb ik nog niet behalve dan de eerste keer toen ik draaide, was maar voor 15 man ofzo maar was wel echt top.
User edit by NielsR on 11-10-2007 @ 20:42:03 (1%)
bartezzz    posted on 11-10-2007 21:23
toen ik me mooie cdj 100's kreeg en dat stomme numark ding weg kon pleuren:p
of toen k voor voor ongeveer 1000 mensen aan het draaien was. is voor mij echt veel:P en het vetste vond ik nog dat alle mensen echt helemaal uit hun dak gingen en bij de dj voor mij niet:p?
User edit by bartezzz on 11-10-2007 @ 21:25:00 (2%)
Sunrise8    posted on 11-10-2007 22:19
bij mij mijn aankoop van me cdj 800 mk2 en morgen me djm 800 denk ik. ook dat ik voro het eerst voor publiek draaide. en dat ik mysteryland binnenkwam en helemaal los ging en vele dj's heb gezien. prachtige momenten :D
Music made me who i am
Illusion    posted on 11-10-2007 23:04
Mijn mooiste momenten moeten nog komenWinking my eye Maar tot nu toe was het de aanschaf van m'n draaitafeltjes!! sjongejonge.... wat is dat een succes!!!

En natuurlijk m'n technics RP-DH 1200, en m'n djm 400!!!!!!!!!!!!!

Toppiej
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 14-10-2007 @ 03:04:09 (100%)
Tomazos    posted on 12-10-2007 04:20
toen ik in spanje aan het draaien was en op een festival,

waar 2500 tot 3000 man op en neer sprong, zong/mee schreeuwde
en je de muziek gewoon voelt knallen naar het publiek toe.
dat gaf toch wel kippevel
---
brussel, belgie (abc fabriek)

was een award uitreiking ( de gouden loekie in nederland )werd ook uitgezonden op tv+radio en er waren 1800 mensen.
ik moest als 2e draaie, en ik had 15 seconde voor een nieuwe plaat. de 1e die ik zag was: Bob sinlair - word hold on, (dit was in januari 2007) hoe de fransen en belgen losgaan op bob sinclair.... ziek!
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 12-10-2007 @ 04:24:23 (100%)
Code-Y    posted on 12-10-2007 08:02
het moment dat ik met een DENON X-1500 mixer onder mijn arm op de "JA" knop drukte van het pinapparaatje dat toen plotseling aangaf: "U Heeft Betaald" dat veolde GOED!

toen was mijn Denon set eindelijk compleet =)

DJ-Code Y
Tomazos    posted on 12-10-2007 08:24
Poster: Code-Y
het moment dat ik met een DENON X-1500 mixer onder mijn arm op de "JA" knop drukte van het pinapparaatje dat toen plotseling aangaf: "U Heeft Betaald" dat veolde GOED!

toen was mijn Denon set eindelijk compleet =)

DJ-Code Y

SOMS voelt dat echt verkeerd...
als je dan nagaat hoehard je ervoor heb moeten werken.

kreeg een acceptgiro van de belasting dienst.. dat voelde echt niet goed toen die op de bus ging:P
Cyspoz    posted on 12-10-2007 08:51

PSV Kampioenschap, 5000 knettergekke en dronke supporters voor je, Erik E heeft zojuist iedereen helemaal dol gedraait met een super strakke mix, achter je trailer staat 100 man politie, en de organisatie vraagt of je nog even naar Erik E wat afbouwend wilt draaien terwijl het bier je om de oren vliegt Happy, laughing

DiscJunkie2    posted on 12-10-2007 09:49
Waar stond je toen?!
Boven Stratumseind? Bij Stratumseind of op de markt ergens...? Happy, laughing

Mijn mooiste momenten zullen ook nog moeten komen. Maar met nu gemiddeld 3 feestjes per maand, gaat het erg lekker....
Happy, laughing
Renzis    posted on 12-10-2007 10:24
Ook nog niet zo heel veel gedraaid dat ik een absoluut hoogtepunt kan aantonen.

Wel dat ik tijdens een feest (350 man, voor mij veel:P) op een hele lekkere manier let me think about it - ida corr, indraaide, opeens de bass er bij en de hele zaal uit z'n dak ging, grotere grijns heb je bij mij niet gevonden die avond.
Tomazos    posted on 12-10-2007 10:48
zelfde bij partysquad, crazy funky style.

Dikke subs in de tent, na die hoge tonen knalt die bass erin.. dan zie je het hele publiek altijd op en neer dijnzen:P

of chucky, toys are nuts. oud nummer maar wel vet (hij werd in 2005 of 2006 al gereleased)
Twizz    posted on 12-10-2007 12:20
mijn mooiste realistische moment zal (binnenkort?? hoop ik) worden dat ik een platencontract krijg:D

mn mooist moment tot nu toe is dat de club waar ik draaide waren 20 man. ik ging draaien, mensen vonden het zoo gezellig(ik denk dat muziek cker wel een rol heeft gespeeld) dat ze andere mensen op gingen bellen. avond eindigde met 150 man:D:D:D
Cyspoz    posted on 12-10-2007 12:44
Poster: DiscJunkie2
Waar stond je toen?!
Boven Stratumseind? Bij Stratumseind of op de markt ergens...? Happy, laughing

Stationplein met mijn rug naar het station toe.
soundcollector    posted on 13-10-2007 12:05
toen ik voor shambeboy-member (capt. luke) moest draaien.
Hij was anderhalf uur te laat en ik ahd moeten draaien tot kwart voor 1 hierdoor.
Ik had echt een knaller van een setje gedraait, paar nieuwe dingen geprobeerd en iedereen in de danscafé (welke dat echt vol stond) was zwaar aan het genieten en dansen.

Het mooie was, toen capt. Luke begon vertrokken veel mensen omdat ze deze minder goed vonden. Ik krijg vaak nog te horen, weet je nog toen je beter als die gast van shameboy draaide... Ik voelde me echt geweldig
Lawrenz    posted on 13-10-2007 13:25

Mijn DJ carriere is nog niet echt groot, maar het vetste was toen ik op een feestje van een klasgenoot draaide, waren stuk of 30-40 man. Het feest duurde tot 1 uur maar ik kon maar blijven tot 12 uur, dus daarna zouden ze een cd'tje opzetten. Iets voor twaalven toen het laatste nummer aan het spelen was al wat dingen losgemaakt enzo, en toen ik wegging een groot laatste applaus :D dat was echt geweldig :D

Vibemaster-D    posted on 13-10-2007 13:29
bij mij de 1e keer dat me DJM800 mee on the road ging
en bij de strakke intro die Sound Color FX getest
en dat iemand komt en zegt dat vind ik wel mooie effecten

dat was wel vaag

maar het meest übere moment hmm.
het aanzetten van de DJM800.
en dan dat aftellende opstart delay

"DJM-800"

dat vind ik nog steeds ruig
MaD    posted on 13-10-2007 13:29
Gisteravond voor de 3e keer in Outland op een schoolfeest was heel vet. Chuckie draaide er ook, en die werkt wel hard voor zn geld zeg Wat kan die gozer draaien. WOWMaar hoogtepunt was op een schoolfeest in Club Tropicana, daar was de zaal namelijk groter, bij Outland in de basement gedraaid. Was ook niet verkeerdHappy, laughing
noadja.com /// aboveall.nl
User edit by MaD on 13-10-2007 @ 15:12:33 (1%)
DJ_IVI-R    posted on 13-10-2007 14:46
bij mij moet die moment ook nog komen Happy, laughing
www.nikan.be
Tomazos    posted on 13-10-2007 14:48
Poster: MaD
Gisteravond voor de 3e keer in Outland op een schoolfeest was heel vet. Chuckie draaide er ook, en die werkt wel hard voor zn geld zeg:O Wat kan die gozer draaien. Maar hoogtepunt was op een schoolfeest in Club Tropicana, daar was de zaal namelijk groter, bij Outland in de basement gedraaid. Was ook niet verkeerdHappy, laughing

chuckie is de meester vriend,

alleen jammer dat hij zich niet altijd lekker uitsloofd en laat gaan, heb ook welles hele 'saaie' optredens van chuckie mee gemaakt, dat is dan minderWinking my eye
User edit by Tomazos on 13-10-2007 @ 14:48:51 (100%)
MaD    posted on 13-10-2007 15:14
Hij is ook de meester, had ff verkeerde emoticon getypt.  : O is bij msn anders he...:P
noadja.com /// aboveall.nl
Bastian    posted on 13-10-2007 15:27
Mijn hoogte punt moet nog zeker komen, ben ik van overtuigdCry
Tot nu toe was mijn hoogtepunt ook mijn eerste echte optreden die niet voor een feest van een vriend was maar in een feestcafé.
Was ook de drukste avond voor de jeugd ooit en dat was dus mijn eerste optreden :P
De hele tent stond vol en toen pat b voor mij draaide en punani draaide en de kick kwam was iedereen los, echt supervet om dat mee te maken en al helemaal de eerste keer!
rebounce    posted on 13-10-2007 15:42
Op een fuif gedraaid met ongeveer 500 man publiek , en daarna kwam Nadiem Shah draien en hij had me een complimentje gegeven  Happy, laughing was wel mooi moment.En ook in gent op men allereerste feestcafé ' optreden ' .
Luxx    posted on 13-10-2007 18:56
Poster: Tomazos

chuckie is de meester vriend,

alleen jammer dat hij zich niet altijd lekker uitsloofd en laat gaan, heb ook welles hele 'saaie' optredens van chuckie mee gemaakt, dat is dan minderWinking my eye

als chuckie house doet vind ik hem geweldig maar als hij RnB doet vind ik het geen ruk aan. hij mixt zo ontzettend snel nummers uit dat het bijna irritant is. ben je net in de vibe van die vette track word ie er alweer uitgemixt
www.mothermusic.nl
Tomazos    posted on 13-10-2007 20:55
idd,

maar R&B mixen doet hij ook goed, daar ken ik chuckie van. iedereen is tegenwoordig into the house, whats wrong?:S:D

majaWinking my eye ieder ze smaak:P
LaMalediction    posted on 13-10-2007 23:32
dat je op Sneakerz loopt en Fedde Le Grand en Gregor Salto tussen het publiek ziet staan en daar een praatje mee heb gehouden

156 Users online: 53 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 10.049
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.870.447