Poster: Code-Y
het moment dat ik met een DENON X-1500 mixer onder mijn arm op de "JA" knop drukte van het pinapparaatje dat toen plotseling aangaf: "U Heeft Betaald" dat veolde GOED!
toen was mijn Denon set eindelijk compleet =)
DJ-Code Y
PSV Kampioenschap, 5000 knettergekke en dronke supporters voor je, Erik E heeft zojuist iedereen helemaal dol gedraait met een super strakke mix, achter je trailer staat 100 man politie, en de organisatie vraagt of je nog even naar Erik E wat afbouwend wilt draaien terwijl het bier je om de oren vliegt
Poster: DiscJunkie2
Waar stond je toen?!
Boven Stratumseind? Bij Stratumseind of op de markt ergens...?
Mijn DJ carriere is nog niet echt groot, maar het vetste was toen ik op een feestje van een klasgenoot draaide, waren stuk of 30-40 man. Het feest duurde tot 1 uur maar ik kon maar blijven tot 12 uur, dus daarna zouden ze een cd'tje opzetten. Iets voor twaalven toen het laatste nummer aan het spelen was al wat dingen losgemaakt enzo, en toen ik wegging een groot laatste applaus :D dat was echt geweldig :D
Poster: MaD
Gisteravond voor de 3e keer in Outland op een schoolfeest was heel vet. Chuckie draaide er ook, en die werkt wel hard voor zn geld zeg:O Wat kan die gozer draaien. Maar hoogtepunt was op een schoolfeest in Club Tropicana, daar was de zaal namelijk groter, bij Outland in de basement gedraaid. Was ook niet verkeerd
Poster: Tomazos
chuckie is de meester vriend,
alleen jammer dat hij zich niet altijd lekker uitsloofd en laat gaan, heb ook welles hele 'saaie' optredens van chuckie mee gemaakt, dat is dan minder