DJ Pedroh! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Wat vinden julie van deze dj?

-Super DJ!
-Goede DJ maar mijn stijl muziek niet.
-Slechte DJ!

Voting is only possible for our Members
VmaX    posted on 10-10-2007 23:18

DJ Pedroh! De DJ van de discotheek The Oh! in België. Hij mixt nu al 21 jaar naar mijn geweten en draait voornamelijk jump-/hardstyle. Ik vind hem gewoon geweldig! Zijn booth is ook wel fameus! (3*DVJ1000, 1*DJM1000, 1* EFX1000, 2*Technics SL1210MK5)
To stay tuned, become a fan on my facebookpage
User edit by VmaX on 10-10-2007 @ 23:28:34 (91%)

What do you think about DJ Pedroh! ??

Vote :   

Laidback    posted on 10-10-2007 23:19
vertel eens wat meer over "Pedroh"

Biotje maybe ??
MaD    posted on 11-10-2007 09:22

Een aantal setjes van hem gedownload, en hij kan er wat vanHappy, laughing

noadja.com /// aboveall.nl
Ferrox    posted on 11-10-2007 12:02
Live gehoord op 21 jaar pedroh.

Die gast kan het wel hoor, maar wat wil je als je iedere dag dit kunstje flikt. Die booth heb ik ook achter gestaan... Je zou haast gaan twijfelen welke speler je nu eens zou pakken.. (niet om te draaien maar ff te bekijken)

En de Oh zelf is ook bruut hoor!

edt: Er stond ook nog 2 keer cdj1000 MK3 bij hoor!
User edit by Ferrox on 11-10-2007 @ 12:03:18 (34%)
the-melody    posted on 11-10-2007 16:04
de Oh is een drugskot vol flashers, en is tevens ook verleden tijd qua populariteit, nu is het allemaal Complex. Verder ga ik me er niet over uiten aangezien ik die hele jump sene maar niks vind.

@Vmax: das trouwens zijn booth niet maar die van de discotheek....
User edit by the-melody on 11-10-2007 @ 16:05:30 (35%)
Renzis    posted on 11-10-2007 16:13
Poster: the-melody
de Oh is een drugskot vol flashers, en is tevens ook verleden tijd qua populariteit, nu is het allemaal Complex. Verder ga ik me er niet over uiten aangezien ik die hele jump sene maar niks vind.
quote>
Kerel je bent 14, je komt daar niet eens binnen, en als ik zo af en toe en ook hier boven mensen wel eens hoor of die discotheek, enkel positief, en die mensen zijn er GEWEESTWinking my eye

User edit by Renzis on 11-10-2007 @ 16:20:01 (1%)
the-melody    posted on 11-10-2007 16:15
Kerel ik heb contacten genoeg die zeggen dat the oh een drugskot is.

trouwens 'Quoten' doe je met het Quote knopje ter info.
User edit by the-melody on 11-10-2007 @ 16:15:46 (86%)
Sunrise8    posted on 11-10-2007 16:21
doet die toch, alleen hij heeft verkeerd getikt, zie je toch. heb ik ook wel is hoor. maar ja, ik vind dat je pas kan oordelen als je er bent geweest. iedereen zei ook op mysteryland, jaa veel drugs etc. nou dat was ook wel zo, maar niet dat ze het je drogeren en in je drankje proppen. iedereen vraagt gewoon aardig ana je. moe tje dit of moet je dat. en als je nee zegt (vanzelfsprekend), dan zegge ze gewoon, ok. dus opzich wel relaxed hoorHappy, laughing ... en ja ik ben 15 en je moet 18 zijn. maar ik ben binnengekomen. dus ik kan er over meepraten. :D
Music made me who i am
Renzis    posted on 11-10-2007 16:22
Ik weet het Winking my eye

Kerel ik heb contacten genoeg die zeggen dat the oh een drugskot is.

trouwens 'Quoten' doe je met het Quote knopje ter info.

Je bent er dus zelf nooit geweest, nooit met meningen komen die niet van je zelf zijn, maar van anderen, schiet je niks mee opWinking my eye
Niels325    posted on 11-10-2007 18:14
Al was The Oh! het grootste drugskot van allemaal, wat ik niet zo direct zou durven zeggen (kheb nog maar enkel naar The Oh! On Tour geweest, en daar ben ik toch in een gezonde staat terug buitengeraakt, zonder ook maar 1 iets over drugs gehoord te hebben die avond!), toch zal het niet veel aan de draaikunsten van Pedroh! veranderen. En daar gaat dit topic toch over, of niet?
Ik vind hem wel goed, dus heb ik super gevoted.
VmaX    posted on 11-10-2007 18:18
@ the-melody: het is zijn discotheek ik ga er dus van uit dat het zijn booth is Cry
To stay tuned, become a fan on my facebookpage
User edit by VmaX on 11-10-2007 @ 18:19:06 (1%)
Sunrise8    posted on 11-10-2007 18:25

nog een voorbeeldje: ze zeiden vroeger dat de kleine discotheek hier in het jongerencentrum ook veel drugs etc en veel seks in de wc's. nooit wat van gemerkt of gehoord of gezien, bleek allemaal nep te zijn, dus nooit uitgaan op verhalen van anderen Happy, laughing.
maar goed. pedrohs sets klinken wel goed, ook al is het niet mijn genre Happy, laughing

Music made me who i am
Bastian    posted on 11-10-2007 18:38
The Oh! vind ik wel zo'n lekkere meeblair tentHappy, laughing Als ik zo die filmpjes bekijk en sets hoor.
Heb paar setjes van hem, mixt erg snel en knipt volgends mij thuis ook de breaks voor een groot deel eruit en daardoor krijg je meer het megamix idee.
Vind wel lekker klinken:P
Niels325    posted on 11-10-2007 18:44
En wat mag een 'meeblair tent' dan wel zijn?Happy, laughing
Bastian    posted on 11-10-2007 18:48
Poster: Niels325
En wat mag een 'meeblair tent' dan wel zijn?Happy, laughing

Lekker uit volle borst meezingen met de melodie!
Niels325    posted on 11-10-2007 18:55
ahzo:d, idd, ik kon niet klagen over de sfeerHappy, laughing
Burnmatic    posted on 13-11-2007 18:51
K zal maar ns ff wat muziek van hem fixen, als ie echt zo goed is. =D
ben benieuwd.
baath    posted on 13-11-2007 19:44

dan moet je als je binnen mag Winking my eye zelf maar een keer gaan kijken,
ben er in het verleden wel is geweest zeer mooi tent,
en die pedroh kan gewoon echt wel lekker mixen Happy, laughing

en wat je zegt dat alles inde complex zit, heel dat belgie vol met knots gekke jumpers
die gasten hebben zo veel ruimte nodig dat zelfs de oh nog atlijd vol zit Winking my eye
Groovyyy    posted on 13-11-2007 19:49
Ik hoop niet dat iemand ooit die 'r' vergeet Cry
Lanky    posted on 14-11-2007 02:38

In welke club word er tegenwoordig nou geen drugs meer gebruikt? De meeste mensen die een partydrug gebruiken zijn nog gezellig ook! in bepaalde mate dan. Zelf gebruik ik geen drugs trouwens Cry

En grappig dat je een mening hebt over een club waar je nog nooit in bent geweest. nooit slim om een standpunt te hebben die gebaseerd is op meningen van anderen Cry

On-Topic: ik kan zelf niet van de muziek jumpstyle en hardstyle genieten. die 2 muziekstijlen raken mij niet echt maar waar ik wel van geniet is de manier hoe een DJ zijn plaatjes mixt, ongeacht de muziekstijl. Want als een DJ echt goed is en hij draait super, dan kan mij de muziekstijl me gestolen worden want die interesseerd me dan al niet meer Cry Heb al plezier in het kijken hoe de DJ het allemaal flikt Cry
User edit by Lanky on 14-11-2007 @ 02:43:22 (15%)
MaD    posted on 14-11-2007 11:21
@Lanky: Helemaal mee eens, ik hou niet echt van hiphop/r&b maar als ik Chuckie hoor draaien dan kan ik daar echt wel van genieten, de kwaliteit van de mix maakt zommige muziek wat draaglijker:P
noadja.com /// aboveall.nl
Gagarin12    posted on 14-11-2007 15:30
ai, slechte muziek vooral en dan ga ik niet naar de mixkunsten luisteren en al zeker niet naar de muziek
the oh gavere
Joyz-B    posted on 22-12-2007 14:50
ben 1x geweest naar Oh! Gavere, gewoon om eens te kijken hoe het er allemaal zit. Vette discotheek, zotte light effects & soundmachines...MAAR...mijn genre echt niet van muziek, en met een paar razzia's erbij van de politie is de ruputatie totaal onder 0.
DrezZ    posted on 22-12-2007 15:07
Pedroh! is goeie dj, mixt idd erg snel maar zeer verzorgd , zelf al enkele keren in The Oh! geweest, en de sfeer is daar super, je ziet hier en daar wel iemand lopen die onder invloed van drugs is, maar lastigvallen doen ze je niet! btw, erg kleine club, die tot in de vroege uurtjes vol zit!
ccc    posted on 22-12-2007 15:39

Pedroh de zwarte piet.

Lead    posted on 22-12-2007 17:09
Nog nooit van gehoord.... weet dus niet hoe goed hij is....
Let the BASS be louder

116 Users online: 20 Guests (96 Unknown)
Pages generated today : 10.340
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.683.292