Een aantal setjes van hem gedownload, en hij kan er wat van
Poster: the-melody
de Oh is een drugskot vol flashers, en is tevens ook verleden tijd qua populariteit, nu is het allemaal Complex. Verder ga ik me er niet over uiten aangezien ik die hele jump sene maar niks vind.
quote>
Kerel je bent 14, je komt daar niet eens binnen, en als ik zo af en toe en ook hier boven mensen wel eens hoor of die discotheek, enkel positief, en die mensen zijn er GEWEEST
Kerel ik heb contacten genoeg die zeggen dat the oh een drugskot is.
trouwens 'Quoten' doe je met het Quote knopje ter info.
nog een voorbeeldje: ze zeiden vroeger dat de kleine discotheek hier in het jongerencentrum ook veel drugs etc en veel seks in de wc's. nooit wat van gemerkt of gehoord of gezien, bleek allemaal nep te zijn, dus nooit uitgaan op verhalen van anderen .
maar goed. pedrohs sets klinken wel goed, ook al is het niet mijn genre
Poster: Niels325
En wat mag een 'meeblair tent' dan wel zijn?
de Oh is een drugskot vol flashers, en is tevens ook verleden tijd qua populariteit, nu is het allemaal Complex. Verder ga ik me er niet over uiten aangezien ik die hele jump sene maar niks vind.
@Vmax: das trouwens zijn booth niet maar die van de discotheek....
@Vmax: das trouwens zijn booth niet maar die van de discotheek....
Pedroh de zwarte piet.