[T]hardstyle track: Droge soep (25 oktober)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MoXeGy    posted on 10-10-2007 22:04
Gezien ik weer aan dit nummertje bezig gegaan en heb het een en het ander om gegooit, update ik dit topic weer.
De climax melo vind ik nog niet echt warmpjes en lekker klinken en de overgangen moeten nog verbeterd worden.
Download linkie:
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

User edit by MoXeGy on 24-10-2007 @ 23:18:39 (100%)

What do you think about [T]hardstyle track: Droge soep (25 oktober) ??

Vote :   

ccc    posted on 10-10-2007 22:09
Klink ontzettend lekker.

Persoonlijk zou ik de bass/beat wat zwaarder laten klinken. Dat je meer het gevoel krijgt van "ff stampen" :P.
Renzis    posted on 10-10-2007 22:29
Ouwh, nummertje met veel potentie!!
de vocal in het begin is echt goed en lekker, alleen zou dat wat meer spreiden en beetje uit bouwen, een wat ccc ook al zegt, wat meer en wat zwaarder de bass laten klinken, maak er maar echt zo'n Ragguh track van.

verder TOP!
tairip    posted on 10-10-2007 22:45
Die bass die erin komt zou ik al naar de 32 maten gewoon zacht mee laten doen en na de break zo lekker hard!

Voor de rest klinit ie wel leuk, alleen de snare staat naar mijn idee te hard en dat gefilterde geluidje (snare) had er wel uit gemogen van mij. Ik vind die snijdende gitaar of wat het ook moge zijn wel erg vet, helemaal mijn ding!
RimStone    posted on 11-10-2007 13:03
Mijn mening?
Vocalen...echt geweldig...vind het persoonlijk iets te langdradig (ook qua missen van de kick grotendeels) maar de vocals opzich...gewoon perfect.
Overgang van vocals naar synth zou ik iets langer over nadenken....miss kijken of je een lekkere combo kunt doen door het einde van je vocals als synth te gebruiken....

En voor de rest is alles wel zo'n beetje gezegd....werken aan die bassline zodat het iets voller qua bass aanvoelt....maar het zou wel een track zijn die ik zou draaien
bramv    posted on 11-10-2007 14:52
vocals zijn heel mooi.
Over de bassline kan ik niks zeggen, bass doet t bij deze pc speakers niet.

Ik vind hem wel top Cry
Niels325    posted on 11-10-2007 18:22
Echt mooi gemaakt hoor! Ikzelf heb het nog wat meer voor nog iets meer vocals (synths dan), maar echt, prachtig nummer. Hoe lang doe je dit al?
en mag ik ook vragen met wat je dit maakte?
RenéKuppens    posted on 11-10-2007 18:24
Lekker nummertje kerel.
Hier zit wat in..

Roffel is wel te hard.
Vocals zijn lekker
Laat maar eens horen al hij weer verder af is(Y)
MoXeGy    posted on 11-10-2007 19:35
ik produce nu ongeveer 7 maanden en produce met reason Happy, laughing
vocal vond ik idd ook wel goed maar kan helaas nog zelf geen vocals inspreken omdat mijn stem echt bagger is en ik daar de mic nog niet voor heb(gaat wel komen).
overigens heb ik deze vocal van iemand gekregen(en ge edit/bewerkt) die er voor betaald heeft zecht hij.
Het is tog maar een test track vandaar dat ik er lekker mee aan de slag ga om mijn skills omhoog te krikken.
User edit by MoXeGy on 11-10-2007 @ 19:35:29 (5%)
Twello    posted on 11-10-2007 22:37
Heel leuk Cry alleen als de melodie begint, hoor je de rest van het liedje geen vocal meer?. . En je vocal is een beetje overkill in het begin, en op het einde mis ik hem juist...Cry
NickyRomme    posted on 12-10-2007 00:45

nou ook mijn mening,
hardstyle is niet mijn stijl maar heb er veel van gehoord en zit ook vlak naast headhunterz dus hoor t wel is langskomen, ik denk dat je iets " opener" dmv wat meer te pan/tilten en andere vst's gebruiken ( nou kan dat met reason niet echt goed jammer genoeg), als je deze skills uitbouwd in Cubase dan moet het wel goed komen, de break met die stem zou ik bij de 3e en 4e maat wat shit erbij gooien zoals delaytje, reverbje of wat geluidjes..

good job!

MoXeGy    posted on 12-10-2007 18:18
zoals gezecht heb ik er een lijntje onder gezet, en dit keer een een stukje vocal van dom lomp en famous van the opposites.
Linkie:
Illusion    posted on 13-10-2007 17:52
VET

Die bas is trouwens ook gruwlijk
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
tairip    posted on 13-10-2007 18:43
Als je het mij vraagt duurt de break nu te lang en die beat naar de brek klinkt niet echt lekker. Vond de eerste versie beter.

Alleen de vocal is wel grappig omdat die nu in is.
cross-over    posted on 20-10-2007 13:29
Klinkt lekker, beat vet en goede synth lijnen.

en dan de opmerkingen  Thumbs Up

inderdaad, zoals tairip al opmerkte, de break tussen 1:40 en 2:30 is echt te lang met vervelende stilte op het einde, zet hier iets onder (synth?).
Verder vind ik het stijl verschil tussen het eerste en tweede deel opvallend. In het begin geen synth en onder het tweede deel (vanaf 3:24) een lekker vette synth (klinkt als LA Style's -James brown is dead).

Verder zit het wel goed..... Cry
http://soundcloud.com/lau-daniels
MoXeGy    posted on 24-10-2007 22:59
Gezien ik weer aan dit nummertje bezig gegaan en heb het een en het ander om gegooit, update ik dit topic weer.
De climax melo vind ik nog niet echt warmpjes en lekker klinken en de overgangen moeten nog verbeterd worden.
Download linkie:
User edit by MoXeGy on 24-10-2007 @ 23:02:12 (15%)
MoXeGy    posted on 27-10-2007 17:54
kickCry
Sunrise8    posted on 27-10-2007 17:59
een luistere of die beter is dan de andere :D
Music made me who i am

This is an old Topic

No new postings for 6.543 days.
 Post CommentThat would be 218.1 months
or a whopping 17.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

581 Users online: 297 Guests (284 Unknown)
Pages generated today : 73.511
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.625.809