iemand ook al een reactie dan??:D
ff checken... link aan het downloaden
Feedbacking...
Ik heb in het verleden volgens mij betere mixen van je gedownload. Een paar overgangen waren niet helemaal zuiver en één was alles behalve in sync. Platenkeuze en opbouw heb ik niet echt een oordeel over, mede omdat ik de mix iets te kort vond om er een goed oordeel over te kunnen geven.
ik heb em geluistert en vind het inderdaad een hele lekker tracklist precies mijn muziekstyle, de eerste overgang vind ik een beetje te plotseling en zou ik wat subtieler doen en wat langer laat inkomen, voor de rest heb je de nummers in een lekkere volgorde gezet met geen plotselinge muziek style wisselingen.
dit allemaal is natuurlijk maar "mijn mening"
kortom lekkere mix op wat kleine foutjes na!
Altijd feest, beatmatchen is niet geslaagd met deze mix, ik heb hem er express op gezet om te kijken of er ook wat tips zouden komen, valt nog btje tegen eigenlijk, ik zal binnekort een goede mix posten want nu gaan mensen denken dat ik niet kan beatmatchen volgens mij, overigens vond ik de tracklist zelf wel lekker.
Wat meer comment met inhoud en tips zou top zijn
Poster: Renzisik heb hem er express op gezet om te kijken of er ook wat tips zouden komen