www.neglectedgrooves.com launched
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJ_IVI-R    posted on 08-10-2007 12:34

Eindelijk is de site van mijn muziekproject met een vriend online..

De naam waaronder ik de tracks maak is Neglected grooves, maar ook Vexor projekt.
Al de tracks die er nu opstaan zijn van mij, doch moeten er nog een reeks bijkomen (tijdgebrek)

Er is ook een myspace: www.myspace.com/neglectedgrooves

Die vriend heeft voor het volledige ontwerp van de site gezorgd, dus credits voor de site zijn voor hem!

De site is nog maar pas online, dus in de loop van de weken zal het stapje per stapje nog wat aangepast worden!

enjoy en commentaar of tips altijd welkom!

dus

www.neglectedgrooves.com

greets

www.nikan.be
User edit by DJ_IVI-R on 08-10-2007 @ 19:03:57 (1%)

What do you think about www.neglectedgrooves.com launched ??

Vote :   

NielsR    posted on 08-10-2007 12:41
Leuk, had al een paar keer geprobeerd op je site te komen maar daar stond altijd coming soon, ben is benieuwd wat je ervan gemaakt hebt.

Mischien wel een clickable link maken: www.neglectedgrooves.com

Wow wat een site zeer goed gedaan een van de beste die ik tot nu toe al gezien heb op djr, een klein beetje verbeteren in de gebruiksvriendlijkheid en hij is helemaal compleet.
User edit by NielsR on 08-10-2007 @ 12:46:22 (100%)
jannickv    posted on 08-10-2007 13:10
ziet er goed uit ook met muziek enzo
maar toch een paar opmerkingen
het menutje komt er bij mij in het begin niet helemaal op is wel makkelijk aan te pakken maar toch..
dan het behangpapier ofziets is niet 100% scherp
en het zwarte afbeeldingetje zou ik voledig laten weg gaan

grtz
NielsR    posted on 08-10-2007 13:15
Poster: jannickv

dan het behangpapier ofziets is niet 100% scherp
en het zwarte afbeeldingetje zou ik voledig laten weg gaan

grtz

Denk dat dat behangpapier normaal is dat ze dat gewoon zo een behangpapier look wouden geven zo geribbeld,
Dat zwarte afbeeldingkje vind ik wel mooi in de intro maar ook omdat dat daar in de hoek te laten staan mischien kun je gewoon dat behangpapier weglaten en gewoon die zwarte tekening over heel de lay out van de site doen, maar dan is mischien de tekst niet zo meer goed leesbaar.
Wat ik ook niet mooi vind is zo die beweging van dat zwarte afbeeldingkje naar rechts ik zou toch een andere oplossing daarvoor vinden.
Ik neem aan dat de site gemaakt is in flash?, Vind het wel een zeer vette site.
DJ_IVI-R    posted on 08-10-2007 18:28
euhm is gemaakt in gedeeltelijk flash en gedeeltelijk openlaszlo ofzoiets dacht ik...

ken er zelf niet teveel van hoor.. heb enkel wat beziggeweest met de stijl te bepalen de aankleding, logo en de tracks natuurlijk Happy, laughing
www.nikan.be
Sunrise8    posted on 08-10-2007 18:30
ziet er wel goed uit, beter dan sommige sites (noem geen namen Happy, laughing)
maar nou ben jij ook wel wat ouders dus wat meer volwassen inbreng Happy, laughing niet van die kinderlijke (hoor ik zelf denk ik ook nog bij) lay-outs. goed gedaan :D
Music made me who i am
DJ_IVI-R    posted on 08-10-2007 19:20
heb ff de intro mail erbijgezet
www.nikan.be

This is an old Topic

No new postings for 6.453 days.
 Post CommentThat would be 215.1 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

53 Users online: 12 Guests (41 Unknown)
Pages generated today : 1.400
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.555.652