hulp!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lanky    posted on 08-10-2007 11:38
ok mensen, ik draai nu al een tijdje (wauw al 10 maanden woehoe!) en ben nu wel een beetje van plan om wat setjes op te nemen. alleen heb ik daar wel wat hulp bij nodig want ik zou niet weten hoe ik mn mixer aan mn computer aan moet sluiten. wat ik wel weet is dat ik een vrij goede geluidskaart nodig heb. ik weet niet of die goed genoeg is, maar ik heb wel een 5.1 surround setje op aangesloten dus ik neem aan dat die geluidskaart wel wat aan kan.

ik wil dus mixtapes maken, kan iemand me vertellen wat ik nodig heb om mn mixer aan te sluiten op mijn computer?

What do you think about hulp! ??

Vote :   

NielsR    posted on 08-10-2007 11:40
Hier is een heel topic gewijd aan op djr kijk maar onder dj topics
Lanky    posted on 08-10-2007 11:42
wow dat was snel .. ik bekijk het even. mijn fout!
NielsR    posted on 08-10-2007 11:42
Poster: Lanky
wow dat was snel .. ik bekijk het even. mijn fout!

Hier is een directe link naar dat topic

Het enige wat je nodig hebt is zo een kabeltje met aan de ene kant een tulpkabel uitgang en aan de andere kant een minijack, en dan nog een (gratis) opnamesoftware.

Ik heb zo een kabeltje van dap gekocht voor rond de 2,50 euro en is in elke electronica zaak te krijgen moet je dus niet speciaal voor naar je dealer lopen.
User edit by NielsR on 08-10-2007 @ 11:46:47 (100%)
Lanky    posted on 08-10-2007 12:07
o dat schijnt dus nog wel mee te vallen joh .. ik was al bang dat ik een nieuwe soundcard moest halen van 120 euro, daar zat ik ook niet echt op te wachten .. bedankt man voor de hulp
NielsR    posted on 08-10-2007 12:40
Poster: Lanky
o dat schijnt dus nog wel mee te vallen joh .. ik was al bang dat ik een nieuwe soundcard moest halen van 120 euro, daar zat ik ook niet echt op te wachten .. bedankt man voor de hulp

nee dat hoeft niet, tenminste als je soundkaart een mic ingang heeft maar dat hebben de meeste gelijdskaart wel (is de roze ingang)
Jorrit    posted on 08-10-2007 13:52
Graag verder in het genoemde topic, dan houden we het overzichtelijk Winking my eye

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

108 Users online: 31 Guests (77 Unknown)
Pages generated today : 51.703
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.958.995