BST CD spelers
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

-Richard-    posted on 07-10-2007 18:51
Wedrom een vraagje!
Ik kan redelijk goedkoop aan BST cdj's komen.De Cleving 200's
kwa looks volgens mij identiek aan de verscheidene Citronic en bijvoorbeeld JS-Systems-modellen.
Begrijp dat het instappers zin, maar zullen deze voldoen om wat te oefenen bijvoorbeeld,om het dj-en goed onder de knie te krijgen, en dan evt. daarna wat anders aan te schaffen.
Gezien ik opzoek ben naar budget vriendelijke CDJ's lijke me dit een mooie optie namelijk!
Zijn namelijk voor een mooi budget,en lijken mij de bekende instapspelers in en ander (bst?)-jasje!?
Leuk voor de beginner/ontdekker van DJen?
BST Cleving 200
User edit by -Richard- on 07-10-2007 @ 19:02:59 (5%)
Mod edit by Lead on 11-10-2007 00:02 (1%)

What do you think about BST CD spelers ??

Vote :   

A-flex    posted on 07-10-2007 19:04
Ik denk dat ze niet slecht zijn. Alhoewel ik me toch vragen stel bij het merk. Het is een typisch oem spelertje zoals die van JB, Kool Sound, Citronic en BST Voor het onder die knie te krijgen is dit volgens mij meer dan genoeg.
-Richard-    posted on 07-10-2007 19:13
Het merk zegt mij inderdaad ook niets, Maar het leek mij dus ook eenzelfde OEM in een anders merk en jasje. Maar waarschijnlijk om het onder de nkie te krijgen voldoende dan zou je denken?
Dat zou namelijk mooi zijn, maar durf het niet te kopen zonder dat jullie kenners een reactie als bovenstaande geven bijvoorbeeld, dat geeft me toch iets meer vertrouwen. Kijk ik begrijp dat het geen Pioneer of Denon is, maar zei al, het is erst eens kijken of ik het onder de knie kan krijgen, alvorens een wat degelijkere en prijzigere Gear op na wil houden. Bedankt voor je reactie!
bramv    posted on 07-10-2007 19:20

het merk zegt mij ook niks, ik weet niet voor hoeveel je deze p.s. kan krijgen?

Luxx    posted on 07-10-2007 19:35
ik had de reloop variant ervan. prachtige spelers waarop je perfect kan draaien
www.mothermusic.nl
-Richard-    posted on 07-10-2007 20:08
Klinkt tot zoverre als iets dat de koop waard zal zijn!? :D!
robbert    posted on 08-10-2007 08:31
Als instap speler een perfecte optie, waar je geen spijt van zult krijgen. Het merk mag dan minder bekend zijn, maar vrees hier niet voor. De cd-speler is namelijk een OEM product welke geleverd wordt als JB-systems, reloop enz..
Illusion    posted on 08-10-2007 11:01
Poster: focus
Het merk zegt mij inderdaad ook niets, Maar het leek mij dus ook eenzelfde OEM in een anders merk en jasje.

Ik wel ik ken het merk wel. Gewoon een Oem. Andere merken met deze cd-speler zijn Citronic, Jb-Systems.... en nog een aantal.

Ik wist niet dat deze nog steeds werd verkocht:p 3 jaartjes terug had ik deze ook op het oog. Maar ben blij dat ik het niet gedaan heb. K'heb nu mooi setje TT's staan.

Maar voor jou is het zeker een leuke budget vriendelijke cd-spelerWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
-Richard-    posted on 10-10-2007 20:52
Kleine update.Cry
Nog niet 100%, maar vast voor een heel eind zeke dat de spelers uit de startpost binnenkort hier komen te staan, en dat ik opzoek kan naar een leuke mixer erbij, en eens gaan proberen of het DJen mij wil gaan lukken, want dat hoop ik uiteraard ook!Na de positieve adviezen toch bijna zeker dat deze spelers hierheen komen binnenkort dus!!!Cry
User edit by -Richard- on 10-10-2007 @ 21:26:47 (35%)
BryanB    posted on 11-10-2007 10:32
Heb je ook naar de andere merken gekeken. De OEM bakken van Citronic vind ik er beter uitzien als deze van BST. Maar ik weet niet hoe groot het prijsverschil tussen de 2 is.
Laat ook weten wat voor mixer je op het oog hebt. En als je setje compleet is willen we natuurlijk ook een foto zien de dj-booths.
Illusion    posted on 11-10-2007 10:50
Citronic is duurderWinking my eye en zien er inderdaad wel beter uit. En een aantal modificationsWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 11-10-2007 @ 10:51:44 (4%)
LaMalediction    posted on 11-10-2007 13:37
het merk BST is voor mij wel bekend, ik heb zelf de BST PR 96
en heb der een keertje mee gespeeld, was er niet kapot van
maar het zijn wel heerlijke dingen
Renzis    posted on 11-10-2007 13:45

Poster: LaMalediction

Wat een tegenstrijdige postCry je bent er mee bekend, hebt ze zelf en heb er wel eens opgespeeld (yeah logisch)
je bent er niet kapot van, maar ze zijn wel heerlijk. duidelijkWinking my eye

ontopic, als ze even goed werken als de citronic-varianten zijn het prima spelers

User edit by Renzis on 11-10-2007 @ 13:45:53 (1%)
robbert    posted on 11-10-2007 13:54
Poster: LaMalediction

Ik zal dit eens vertalen zoals Lamalediction het bedoeld heeft.

"het merk BST is voor mij wel bekend" hij heeft een product van dit merk. 

"en heb der een keertje mee gespeeld" de cd-speler uit dit topic heeft hij ooit mee gewerkt.

"was er niet kapot van" hij was van deze speler niet kapot.

"maar het zijn wel heerlijke dingen" Hiermee bedoelt hij denkelijk zijn BST PR 96.

Winking my eye
Renzis    posted on 11-10-2007 13:57

ik zie de logica er inmiddels van inWinking my eye

excuus:P

-Richard-    posted on 11-10-2007 16:11
Haha ja ik begreep hem ook niet helemaal die post, maar zo zal het zitten!

Poster: BryanB
Heb je ook naar de andere merken gekeken. De OEM bakken van Citronic vind ik er beter uitzien als deze van BST. Maar ik weet niet hoe groot het prijsverschil tussen de 2 is.
Laat ook weten wat voor mixer je op het oog hebt. En als je setje compleet is willen we natuurlijk ook een foto zien de dj-booths.

Denk dat er zeker bepaalde OEM spelers vergelijkbaar zijn met deze?
En kon hier heel leuk aankomen zeg maar Winking my eye !
Kwa mixer gewoon een leuk instappertje dat voldoet,en liefst een beetje leuk tussen deze spelers 'past'.
Verder denk ik dat het het handigst is als in elk geval de faders onderaan zitten bij de bediening.
Bedoel dat de EQ bovenaan zit, en daaronder de faders.Zie dit ook weleens omgedraaid, maar dat lijkt me niet het handigst?
Verder niet veeleisend. ja, moet gewoon klein beetje degelijk zijn, LED VU is leuk maar niet noodzakelijk,maar zit veelal standaard op een mixer lijkt me.daarnaast gewoon beetje budget-vriendelijk. 
Renzis    posted on 11-10-2007 16:31
////www.djresource.eu/Forum/topic/7697/

Hier staat nog een leuke 2-kanaals mixer te koop, echt een leuke instapper, die budgetvriendelijk isWinking my eye
-Richard-    posted on 11-10-2007 16:40
Op zich n leuk mixertje ja!compleet kwa functies, en niet te groot (ivm mijn waarschijnlijk toekomstige tabletops) maar is dat handig Renzis, de plaatsing van die faders...?
User edit by -Richard- on 11-10-2007 @ 16:41:14 (1%)
Renzis    posted on 11-10-2007 16:42
jah werkt echt prettig vond ik, en zo'n mixer wen je heel snel aanWinking my eye
als je hier verder over door wil gaan, post dit dan even in het topic zelf okWinking my eye
-Richard-    posted on 11-10-2007 18:23
Oké,heb je gelijk in!
Dit topic ging puur over de cd-spelertjes!
Heb je topic ondertussen gevonden Winking my eye .
-Richard-    posted on 12-10-2007 19:08
Oké,nog een update!
Als het allemaal zo snel verloopt als hoort(,en ik thuis ben wanneer pakketdienst komt)heb ik a.s. maandag mijn spelertjes binnen :D !Ben benieuwd!

EDIT]

Ze zijn binnen. Ziet er, naar mijn persoonlijke mening, niet verkeerd uit Happy, laughing !
me happy :P
User edit by -Richard- on 17-10-2007 @ 18:30:58 (57%)

This is an old Topic

No new postings for 6.543 days.
 Post CommentThat would be 218.1 months
or a whopping 17.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

233 Users online: 110 Guests (123 Unknown)
Pages generated today : 36.296
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.729.687