Poster: W.i.M
Die doen we er dan gewoon allemaal bij
Poster: Twizz
Ik denk dat het een flop word omdat mensen gewoon voor laptop zullen gaan,
Poster: Laidback
dit Apperaatje zal waarschijnlijk een Grotere Buffer hebben dan je "Beetje" laptop
dit omtat de SVM gebouwd is om dit te doen..
het is helemaal niet te vergelijken met een laptop..
voor dat de PC software zover is dat het éénmaal mogelijk is om hiermee breed te gaan werken..
zijn we wel even verder
geen standaard Visual Studio met Presets & Effects..
en al helemaal geen Digital Inputs / Outputs..
verder moet je voor Evt. Clips mixen even een Beste Hardeschijf rekenen.. sinds de meeste MASTER video clip dvds toch al snel 4 Gb zijn.. (stephanie?)
Poster: W.i.M
Die doen we er dan gewoon allemaal bij
Een plas-matje?
Ik ga ook niet stemmen, ik kan namelijk ook niet beoordelen hoe het apparaat is.
Eigenlijk trekt het VJ gebeuren mij helemaal niet.
Ik vind het eerlijk gezegd een topic/poll waar je geen hout mee kan! Dan had je nog beter kunnen wachten tot er een preview filmpje van Lead is.
(P.S. Laidback, heb jij dyslexie?)
Het stemmen gaat niet om een beoordeling van het product, maar wat je denkt dat er van het product terecht gaat komen.
Zoals ik al zei vind ik dit een risicovolle zet. Je weet niet hoe de doelgroepen hierop reageren. Misschien wordt het wel een product dat slecht verkocht wordt.
Hoe goed is de DJM 1000 eigenlijk verkocht?
Poster: ccc
Heeft DJR nog nooit eens een prijsvraag ofzo gehad? Waarbij we bijvoorbeeld iets leuks kunnen winnen. (Hint: SVM-1000)
Poster: Illusion
Hoe goed is de DJM 1000 eigenlijk verkocht?
Poster: CyspozJa dit weet ik, maar toch, denk je dat het publiek in een club er egt naar gaat kijken hoe goed de 'beelden' zijn??
Ik geloof niet dat jij het helemaal begrijpt Twizz. Dit product is gewoon voor een heel andere doelgroep gemaakt dan hun andere spullen.
Poster: Lead
Ik heb een aantal monden tot op de grond open zien vallen...
Ja dit weet ik, maar toch, denk je dat het publiek in een club er egt naar gaat kijken hoe goed de 'beelden' zijn??
Poster: DonBasco
Verder denk ik dat het een interessant produkt kan zijn voor clubs, maar waar ik hier toch altijd een beetje mee zit is hoe dat in de praktijk uitpakt. In dergeljke clubs heb je nu meestal een DJ en een VJ.
Wie gaat dit ding dan gebruiken?
de DJ?? Dat is nogal een omschakeling en vergt behoorlijke investeringen voor de DVD's
de VJ?? die kan volgens mij helemaal geen platenkeus maken en muzikaal inspelen op het publiek.
Poster: BryanB
(P.S. Laidback, heb jij dyslexie?)
<speculatie mode>
Aan de andere kant zijn de ontwikkel kosten van dit product nu ook weer niet super hoog. De DSP die er in zit is dezelfde uit de DJM-400, DJM-800 en DJM-1000. Met andere woorden, daar hebben ze genoeg ontwikkel ervaring mee. Een hoop van de functionaliteit is hetzelfde als op de DJM-800. Nieuw is de ARM processor voor het video verhaal en de synchronisatie tussen audio en video die je moet doen. Het kan ook zijn dat Pioneer aan het expirimenteren is en dit product slechts 'het begin' is van wat ze willen. Alleen hebben ze nu eerst concrete feedback van de community nodig en wilde ze een pilot doen om te kijken of een aantal technieken reeds degelijk bruikbaar zijn in een product.
</speculatie mode>
Poster: CyspozAan de andere kant zijn de ontwikkel kosten van dit product nu ook weer niet super hoog. ...
:s Ik denk dat je ergens een conclusie trekt zonder de feiten te kennen.
jah oke... maar om hier nou een duur hardwareapparaat voor te maken... ik zou voor tokio motion drive gaan op een macbook pro met een controllertje erbij...
Ik denk dat er niemand van DJResource ooit in de markt zal zijn voor een SVM-1000, dus zal de algemene stemming hier niet in lijn zijn met de markt in NL.
En hieruit blijkt dus dat jij NIET tot de doelgrope behoort voor de SVM...
Ik geef hier nog geen mening over, kan het pas zeggen als ik hem
een keer in het echt heb gezien/gewerkt.