De Poll: Pioneer SVM-1000 (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Pioneer SVM-1000 is/word

-Een dikke flop!
-Een minder goede zet...
-Een normale zet.
-Een (relatief) goed verkopend product.
-Een topper!
-Geen mening...
-risicovolle zet.../jorrit's post

Voting is only possible for our Members
Twizz    posted on 04-10-2007 19:56
heej
aangezien ik denk dat pioneer hier een wel heel gewaagde zet maakt, zou ik graag willen weten wat jullie van deze stap vinden.

als je post, vermeld dan waarom je denkt dat het (g)een flop word.

greetz Twizz

Pioneer SVM-1000

Ik denk dat het een flop word omdat mensen gewoon voor laptop zullen gaan, maar er ook sommige die-hards/pioneer freaks zijn die het op hardware houden, dus een minder goede zet.
User edit by Twizz on 04-10-2007 @ 20:35:16 (79%)

What do you think about De Poll: Pioneer SVM-1000 ??

Vote :   

Yorick    posted on 04-10-2007 20:01
Geen flop
Vdj is erg in opkomst
Twizz    posted on 04-10-2007 20:03
Poster: dj_jr
Geen flop
Vdj is erg in opkomst

jah oke... maar om hier nou een duur hardwareapparaat voor te maken... ik zou voor tokio motion drive gaan op een macbook pro met een controllertje erbij...

(deze post vanwege het feit dat ik een discussie wil opstartenWinking my eye)
Stephanie    posted on 04-10-2007 20:08
quote:
Poster: Ik denk dat het een flop word omdat mensen gewoon voor laptop zullen gaan, maar er ook sommige die-hards/pioneer freaks zijn die het op hardware houden, dus een minder goede zet.
?

Er is geen computer op deze wereld die live kan wat deze mixer kan.....daarnaast is een beetje goede kwaliteit videoclip al bijna een gig, knappe schijf heb je dan nodig wil een beetje collectie bij je hebben. Laat staan dat je een computer kan samenstellen die dit serieus aankan op de beeldkwaliteit van de SVM-1000.
Jorrit    posted on 04-10-2007 20:22
Ik ga niet stemmen. Mijn stem is namelijk: Op korte termijn waarschijnlijk niet winstgevend, maar op lange termijn erg interresant. Door eerste te zijn in een (schijnbaar) redelijk nieuwe markt is de positie van marktleider makkelijk te veroveren!
robbert    posted on 04-10-2007 20:23
Je spreekt trouwens over een duur hardware apparaat. De prijs van dit product is echter helemaal te rechtvaardigen en kost tegenover bijvoorbeeld alle verlichting in een discotheek bijna niks!
Sunrise8    posted on 04-10-2007 20:24
veel 'gewone' dj's zoals velen hier op DJR zullen het geld er niet voor over hebben, zullen het geld überhaupt niet hebben of willen het niet daaraan uitgeven. ik dnek dat veel dj's het er nie tvoor over hebben en het dus alleen voor echt goedverdienende dj's wordt. en ook denk ik dat een audio dj sneller voor bijvoorbeeld de djm zal gaan dan een videomixer Happy, laughing dus ik denk dat het nie techt een slimme set is, maar ongetwijfeld is er eerst onderzoek gedaan naar de aanvraag op de markt hiervan.
Music made me who i am
Twizz    posted on 04-10-2007 20:26
maar ff tussendoor....

denken jullie dat publiek er veel om zal geven hoe goed de videomixing is...
en ik denk dat als je beetje zat bent er eigenlijk geen f*ck om geeft ofdat het een wmp visualisatie is of een apparaat van 4500 euro...
User edit by Twizz on 04-10-2007 @ 20:26:22 (1%)
Jorrit    posted on 04-10-2007 20:28
ik denk dat een DVJ set een hele boeiende variatie kan zijn, beeld en geluid tegelijkertijd mixen brengt er weer een hele nieuwe dimensie in.
Ook is het verschil tussen een goede VJ en een WMP-visualisatie erg goed te zien. Goede visuals in een discotheek maken het echt af vind ik.
RenéKuppens    posted on 04-10-2007 20:32
Poster: Jorrit
Ik ga niet stemmen. Mijn stem is namelijk: Op korte termijn waarschijnlijk niet winstgevend, maar op lange termijn erg interresant. Door eerste te zijn in een (schijnbaar) redelijk nieuwe markt is de positie van marktleider makkelijk te veroveren!

Inderdaad ik denk dat pioneer dit gewoon als 'Risico zet' pakt.
Als deze markt op hol gaat slaan zijn hun waarschijnlijk (omdat ze er zo vroeg bij zijn) de standaard.

Verder denk ik dat je als DJ en VJ toch wat meer leuke dingen kan. Kijk naar Armin hij heeft van een paar van zijn nummers: This world is watchin me, Love You More, Shivers zelfs VIDEO EXTENTEDS gemaakt.

DJ's zoals bijv. Sander Kleinenberg draaien al tijdje onder De DVJ naam.
DEGEE    posted on 04-10-2007 20:37
ik denk dat het minder goeie zet is omdat
het er niet echt aantrekelijk uitziet(voormij toch)
ik zou het in ieder geval niet kopen(moest ik geld genoeg hebben)!!

Twizz    posted on 04-10-2007 20:52
Poster: DEGEE

hmmm, ik en rk zouden onze vriendin vergeten door de uiterlijk van de svm 1000 en jij zegt lelijk??

oke oke ieder zn eigen mening:P

ontopicer:  ik denk dat dit apparaat vooral 'effect' zal hebben in de lounge clubs en op grote events... waar dr veel mensen aand8 voor hebben of er gewoon veel mensen zijn...
RenéKuppens    posted on 04-10-2007 20:54
Poster: Twizz

hmmm, ik en rk zouden onze vriendin vergeten door de uiterlijk van de svm 1000 en jij zegt lelijk??

oke oke ieder zn eigen mening:P

En mijn FIETS
Nvie    posted on 04-10-2007 20:57
Volgens mij zegt dat meer over jullie vriendin Cry
Twizz    posted on 04-10-2007 21:00
Poster: Nvie
Volgens mij zegt dat meer over jullie vriendin Cry

owkee owkee, mn vriendin niet... maar ik zou school vergeten.:P

ontopic
soundcollector    posted on 04-10-2007 21:06
Poster: DEGEE

Het is pioneer dus kijk uit wat je zegt want iedereen zal je hierop tegenspreken op dit forum Winking my eye

Ieder geval zou ik het wel eens willen teste, en fatsoenlijk aan het werk willen zien...

Volgens mij is het een degelijk apparaat zoals de rest van pioneer maar weeral aan de prijzige kant
VmaX    posted on 04-10-2007 21:06
Echt een  veeeeeet ding! Iemand enig idee van de prijs?
To stay tuned, become a fan on my facebookpage
bartezzz    posted on 04-10-2007 21:09
ik denk dat het meer een apparaat is voor in grote clubs en festivals.
want hij is wel heel erg duur maar ziet er zkkr vet uit!
Twizz    posted on 04-10-2007 21:12
Poster: VmaX
Echt een veeeeeet ding! Iemand enig idee van de prijs?

hier is dit topic niet voor bedoelt, want dit is in het topic over het product al genoemd, dit topic gaat over de verkoop/marketing enzo van het product.

maar toch, 4500 euro
barthawk    posted on 04-10-2007 21:22
Poster: VmaX
Echt een  veeeeeet ding! Iemand enig idee van de prijs?

Lead zei dat de richtprijs incl BTW 5.500 euro is...
RenéKuppens    posted on 04-10-2007 22:10
Poster: barthawk

Lead zei dat de richtprijs incl BTW 5.500 euro is...

Inderdaad 5.499,- Euro
ccc    posted on 04-10-2007 22:15
Heeft DJR nog nooit eens een prijsvraag ofzo gehad? Waarbij we bijvoorbeeld iets leuks kunnen winnen. (Hint: SVM-1000)
NielsR    posted on 04-10-2007 22:20
Poster: ccc
Heeft DJR nog nooit eens een prijsvraag ofzo gehad? Waarbij we bijvoorbeeld iets leuks kunnen winnen. (Hint: SVM-1000)

Ja en als je hem dan gewonnen hebt moet je er nog 2 dvj-1000 bijkopen en dan nog een fatsoenlijk lcd of plasma scherm om dat alles mooi te zien.
W.i.M    posted on 04-10-2007 22:24
Poster: fettibamba

Ja en als je hem dan gewonnen hebt moet je er nog 2 dvj-1000 bijkopen en dan nog een fatsoenlijk lcd of plasma scherm om dat alles mooi te zien.

Die doen we er dan gewoon allemaal bij Cry
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Steev    posted on 04-10-2007 22:29
Poster: soundcollector

Het is pioneer dus kijk uit wat je zegt want iedereen zal je hierop tegenspreken op dit forum Winking my eye

Met jou ben ik het 100% eens.
Vibemaster-D    posted on 04-10-2007 22:31
nee het pakt me niet
want het is te criel
en niet The pioneer styl

nee

DJM909
2x DVJ1000
Edirol V4
numark Triple monitors

het pakt me niet
zal wel geweldig zijn die effecte etc

maar kheb liever een

VEFX-1000
soort EFX voor video effecten met ingebouwde videomixer
maar niet DJ en VJ mixer gecombineerd

en voor 5500 euro
nee echt niet
leuk hebbedingetje
maar pakt mij niet

580 Users online: 370 Guests (210 Unknown)
Pages generated today : 54.072
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.606.370