Posted on 04-10-2007 14:07:40 | ![]() ![]() |
quote: |
Poster: tairip Ik heb net even de Cortex HDTT mogen uitproberen, als men deze speler beter doorontwikkeld kan dit een heel erg mooie speler worden. Dus wat dat betreft vind ik het wel een vooruitgang, je kan namelijk ook WAV gebruiken. |
Poster: tairip
Hoe bedoel je dat precies?
wel echt een monsterlijk groot jogwheel...hoe groot is die nou precies?
Poster: Luxxwel echt een monsterlijk groot jogwheel...hoe groot is die nou precies?
Poster: Twello
hij bedoelt volgensmij het appartaat van Citronic wat vinyl en cd af kan spelen?
Poster: Sunrise8
ziet er zeker stoer uit, ik mis alleen het schermpje in het midden van de jog nog eigenlijk. en een wat groter scherm had wel gemogen. dit lijkt meer op die van de stanton, maar misschien ligt dit aan de foto. is er al een demo filmpje online van deze ?
Poster: PatrickBeuken
Deze speler heeft een wave display. Ik zie dus niet in waarom je t scherm in het midden zou missen?
Poster: tairip
Even groot als die van de CDJ-1000.
Poster: PatrickBeukenik bedoelde het jogwheel display dat mist zoals op de pioneers. vind ik zelf altijd heel handig
Deze speler heeft een wave display. Ik zie dus niet in waarom je t scherm in het midden zou missen?
ik bedoelde het jogwheel display dat mist zoals op de pioneers. vind ik zelf altijd heel handig
um, of je vinyl aan uit hebt. waar je track is per 4 beats. als mensen me begrijpen. dat ding laat zien waar je precies stopt. wat hierboven wordt bedoeld is over de hele track waar het stopt. dat heb je op pioneer ook gewono. maar gewoon een schermpje in het midden vind ik mooier en handiger zodat je precies kan cue-en op de seconden.
Poster: Lanky
ik vind hem er best strak uitzien eigenlijk! wat is de prijs van dit apparaat?