Poster: BryanB
Discovery...Geen zaken mee doen.
Poster: Luxx
.. what the effftis gewoon een microswitch die vervangen moet worden. niks aan de hand met het binnenste ofzo..
Maak je het zelf toch gewoon als je zeker weet dat het een microswitch is? Discovery helpt je altijd bar slecht en het schiet niet op daar, ik raad het je dus zeker af..
Ik zou hem inderdaad naar Andre sturen...
Poster: Luxx
ff wat anders.. mijn cdj's zijn allebei de play knoppen stuk gegaan ( microswitch is lam)
maar nu belde ik net Discovery wervershoof op om te vragen hoeveel de reparatie gaat kosten. zeggen die kerels dat ze em dan waarschijnlijk helemaal naar pioneer sturen om hem volledig na te laten kijken. omdat er mischien meer aan de hand is dan dat ik zie.. what the effftis gewoon een microswitch die vervangen moet worden. niks aan de hand met het binnenste ofzo. gaat dus wel flink kosten denk ik
Poster: Niels325
Best wel denk ik.
Nu we daar toch over bezig zijn, ik heb een Denon DN-D4000, en mijn rechter-play-button heeft precies een slecht contact, sinds enkele weken begint hij niet altijd te spelen als je er snel op drukt. Ofwel moet je er dus nogal hard op rammen(werkt niet altijd), ofwel moet je hem zo op het gemakje induwen. Maar dit hindert nogal, weet er iemand wat ik eraan kan doen?
Poster: Niels325
Best wel denk ik.
Nu we daar toch over bezig zijn, ik heb een Denon DN-D4000, en mijn rechter-play-button heeft precies een slecht contact, sinds enkele weken begint hij niet altijd te spelen als je er snel op drukt. Ofwel moet je er dus nogal hard op rammen(werkt niet altijd), ofwel moet je hem zo op het gemakje induwen. Maar dit hindert nogal, weet er iemand wat ik eraan kan doen?
Poster: Ferrox
Ahhh me kop man....
Gelukkig al minder dan vanmorgen. Maar nog erg :P
Poster: Timmerink
Vind het raar dat New-Line het niet kan repareren, kijk eerst maar wat het gaat kosten bij discovery, wie weet valt het mee!
Poster: Wout-r
Ook interresse in een 'pep-talk' van mij? :D