De Late Leeuw, chat corner (DEEL 8) (33/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

W.i.M    posted on 03-10-2007 21:59
Terugblik :

Deel 1

Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7

Bookmarken van dit topic :

Heb je wat nonsense op je hart, gooi het er hier maar uit 
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 21-10-2007 01:49 (1%)

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (DEEL 8) ??

Vote :   

Wout-r    posted on 25-10-2007 12:45
Goedemorgen/middag Winking my eye

Net wakker geworden na een lekker nachtje feesten Cry
Ik was om kwart voor 12 bij de Manhattan, en ik was ongeveer kwart over 1 binnen... Dat was wel heel slecht geregeld! Een hoop geduw enzo, paar vechten in de rij Cry Maar het was wel de moeite waard hoor, toen ik eenmaal binnen was! :D
Renzis    posted on 25-10-2007 12:48
ik zeg gefeliciteerd met je 1000e post!

wat voor feest was het??
Wout-r    posted on 25-10-2007 12:53
Poster: Renzis
ik zeg gefeliciteerd met je 1000e post!

wat voor feest was het??

Thanks! Khad het niet eens door :D

Het was Rock This, met Sidney Samson, Franky Rizardo en Freakin Lunatics.
Ik had alleen Sidney Samson en een stuk van Franky Rizardo gehoord/gezien Winking my eye
Yorick    posted on 25-10-2007 13:05
gister met basrose gedraait en het was super:D
Renzis    posted on 25-10-2007 13:07
waar?? fota's?:D
Luxx    posted on 25-10-2007 14:37
Poster: BryanB

Amateur haha.
Wat was er in R17?

haha het was zijn eerste keer voor publiek draaien :P en eerste keer op Dateq.. dateq blijft voor mij ook gewoon kut met peren maarja. ze hadden trouwens bij R17 teveel Speakers op 1 systeem gezet waardoor het gewoon overbelast raakte. dus lag opzich niet aan hem maar gewoon aan R17. wel grappig dat het gewoon steeds bij hem gebeurde en bij mij niet:P hah
maarja. was schoolfeest van clusius.. leuk volk :P
www.mothermusic.nl
BryanB    posted on 25-10-2007 14:47
Ik had het ook met L' egotrippers. Was weliswaar gehuurd materiaal, maar het klonk ook veel te schel als ik ook maar even de high hoger zette....Hoop dat dat de volgende keer anders is.
Renzis    posted on 25-10-2007 14:49
zorgen dat je een geluidstafel tussen je dj-mixer en je versterks hebt zittenWinking my eye
Illusion    posted on 25-10-2007 14:49
Reloop RP4000 MDII

reloop rp4000dit is overigens de m3d.

Waar ik ook 2 stuks van hebWinking my eye GENIAAL wat een kracht nog in die TT's zit vergeleken bij anderen. Maareh succes met hardstyle mixen. We moeten maar eens samen back 2 back een setje mixenWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 25-10-2007 @ 14:50:26 (13%)
Illusion    posted on 25-10-2007 14:52
Poster: Luxx

.. dateq blijft voor mij ook gewoon kut met peren maarja.

Dateq speakersConfused

Dateq heeft anders verekte goede mixers.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Luxx    posted on 25-10-2007 14:53
Poster: Illusion

Dateq speakersConfused

Dateq heeft anders verekte goede mixers.

ik heb nooit gezegt "dateq speaker"
en over hun mixers zijn de meningen flink verdeelt
ik vind het ruk
www.mothermusic.nl
Renzis    posted on 25-10-2007 14:53
Poster: Illusion

Waar ik ook 2 stuks van hebWinking my eye GENIAAL wat een kracht nog in die TT's zit vergeleken bij anderen. Maareh succes met hardstyle mixen. We moeten maar eens samen back 2 back een setje mixenWinking my eye

Dankje, en dat back 2 back lijkt me wel eens een strak plan, kga wel eerst ff btje inkomen met vinyl draaien, want ik moet daar nog ckers aan wennen.
BryanB    posted on 25-10-2007 15:50
zorgen dat je een geluidstafel tussen je dj-mixer en je versterks hebt zittenWinking my eye

Hadden we ook. Alleen de ' geluidstechnici'  kon er die dag niet zijn. Dus er was niemand die het geluid deed die avond....
BryanB    posted on 25-10-2007 15:56
mmmmm

Wat is er nu eng aan deze foto?
Renzis    posted on 25-10-2007 15:59
foto is niet zichtbaar, jij hebt weer ff nix te doen zie ik al:P
NielsR    posted on 25-10-2007 17:09
Ik weet dat het van veel factoren afhangt maar hoeveel kost het gemiddeld om een pa systeem voor een 300 tot 400 man te huren.
Luxx    posted on 25-10-2007 17:57

was er ook. en de geluidstechnicus was tegelijkertijd ook de lichtbediener. dus die was flink bezig.
www.mothermusic.nl
Tomazos    posted on 25-10-2007 18:08
Poster: Luxx

haha het was zijn eerste keer voor publiek draaien :P en eerste keer op Dateq.. dateq blijft voor mij ook gewoon kut met peren maarja. ze hadden trouwens bij R17 teveel Speakers op 1 systeem gezet waardoor het gewoon overbelast raakte. dus lag opzich niet aan hem maar gewoon aan R17. wel grappig dat het gewoon steeds bij hem gebeurde en bij mij niet:P hah
maarja. was schoolfeest van clusius.. leuk volk :P

ik kreeg ook al tehoren wat jou "klachten" waren..
Dateq is een TOP!!! mengpaneel, maar idd anders dan Pioneer,

de speakers van R17 raken niet overbelast..
ik ben jaren geluidstechnischie geweest daar, hun hebben na JOU mengpaneel nog 1 mengpaneel staan.. die staat bijna dicht, dus als jij tehoog gaat zitten met je master gaat het misvormen "clippen" in het mengpaneel, of dat in jou of hun mengpaneel was kan k niet zeggen.. als die jongen het heeft afgesteld die ook t licht doet... dan had t vast kut geklonken.. weet wel zeker

maar wel leuke avond gehad dus?Happy, laughing

edit:
dat je zegt dat er geen vu meters opzitten.. op een dateq 7.2 lpm (waar je mee draaide) zit een knopje aan de rechterkant bij je echo en stereo/mono knopje... daarmee kan je kiezen wat je op die VU meter wilt zien, per kanaal of gewoon je master.. is even een weetjeWinking my eye
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 25-10-2007 @ 18:13:28 (39%)
Twizz    posted on 25-10-2007 20:11
wow wist iemand ditConfused

saw IV(4) komt morgen uit!
User edit by Twizz on 25-10-2007 @ 20:41:02 (4%)
BryanB    posted on 25-10-2007 20:35
Jep wist ik....
Yorick    posted on 25-10-2007 20:58
waarom vind je het ruk dn? dateq mixers kunnen meer hebben dan een pioneer..(hangt er vanaf hoe je er mee omga) maar als een pioneer op de vuilnisbelt ligt gaat de dateq nog even door hoor!!
Bastian    posted on 25-10-2007 21:51
Potverrr me jb's ben ik de komende week wel zowieso kwijt.
Terug naar de importeur voor onderhoud e.d.:P
Net nou ik binnekort nog een demo op de post moet doen heheCry
Luxx    posted on 25-10-2007 21:55
Poster: Tomazos

ik kreeg ook al tehoren wat jou "klachten" waren..
Dateq is een TOP!!! mengpaneel, maar idd anders dan Pioneer,

de speakers van R17 raken niet overbelast..
ik ben jaren geluidstechnischie geweest daar, hun hebben na JOU mengpaneel nog 1 mengpaneel staan.. die staat bijna dicht, dus als jij tehoog gaat zitten met je master gaat het misvormen "clippen" in het mengpaneel, of dat in jou of hun mengpaneel was kan k niet zeggen.. als die jongen het heeft afgesteld die ook t licht doet... dan had t vast kut geklonken.. weet wel zeker

maar wel leuke avond gehad dus?Happy, laughing

edit:
dat je zegt dat er geen vu meters opzitten.. op een dateq 7.2 lpm (waar je mee draaide) zit een knopje aan de rechterkant bij je echo en stereo/mono knopje... daarmee kan je kiezen wat je op die VU meter wilt zien, per kanaal of gewoon je master.. is even een weetjeWinking my eye

ik ben niet degene die het continu overstuurde dat je dat wel even weet. ik hield het gewoon netjes op de 0 dB. ik weet ook dat je dat knopje kan gebruiken om even een ander kanaal te bekijken. maar ik vind het gewoon kut werken. waarom neit gewoon per kanaal? is dat nou zo moeilijk?

verder was het een topavond. aan het einde was het: WE WANT MORE! WE WANT MORE!. echt prachtig:D
we hebben nu mailtje gekregen dat we de volgende keer ook mogen Winking my eye
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 25-10-2007 @ 21:57:01 (14%)
Sunrise8    posted on 25-10-2007 23:11
nog 2 pagina's mense :D. en we zitten in 9 :D.

wie gaan er morgen nog allemaal draaien / uit ? in de buurt van haarlem / uitgeest :D.

ik zelf ga naar bobs uitgeest. altijd gezelig daar :D
Music made me who i am
_ruud_    posted on 25-10-2007 23:50
Poster: Sunrise8
nog 2 pagina's mense :D. en we zitten in 9 :D.

wie gaan er morgen nog allemaal draaien / uit ? in de buurt van haarlem / uitgeest :D.

ik zelf ga naar bobs uitgeest. altijd gezelig daar :D

ik ga niet draaien een ook niet egt uit maar ik ga morgen naar walibi :D lekker griezelen met haloween :P
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2

185 Users online: 21 Guests (164 Unknown)
Pages generated today : 48.212
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.784.727