Poster: Laidback
jij spammer jij
Poster: Roos
Teof toch stiekum op internet onzintopics vol te posten
Poster: Roos
Me to! En nu ik het bed heb verzet is het nog ruimer. Ikeawipstoelen in de kamer nu, relax! Kunnen mensen naar mijn plaatjes luisteren en relaxen in de stoel hangen
.
Poster: Laidback
maarja.. heb alles opgeruimd.. net nog even mn vloerkleed(je) uitgeklopt..
is 1.80 bij 2.10 ofsow .. en hoogpolig..
wat daar allemaal wel niet uit kwam..![]()
misschien wel 10 Kuub zand .. Paperclips, Pennen :P.. Boren , schroeven.. een heleKlerebende ..
Poster: Luxx
ik was gister met een vriend in R17 draaienmaaaaarrr die vriend van mij had nog nooooit met dateq gedraait dus hij moest daar helemaal opnieuw aan wennen.. ok dat was wel beetje kut:P
maar hij kon ook niet goed werken met de gain....(geen VU-meters zuigt gewoon) dus hij heeft 3 keer het hele systeem overbelast gekregen waardoor de hoge tonen uitvielen:P haha. naja kan gebeuren. de 1e keer draaiden we net een remix van Beautifull girls en het publiek dacht dat het hoorde en die ging dus uit volle borst meezingen:p
naja ik ben der weer klaar mee. moet nu weer 3 dagen met krukke lopen....wellll goddddverrrr
Poster: BryanB
Amateur haha.
Poster: Ferrox
Wat voor werk doe jij in hemels naam? Want je zit hier wel heeeeeel veel de laatste tijd...
Tekenaar bij een installatiebureau, zoals eerder helder uitgelegd in dit topic...
Dus hij staat altijd aan naast mn gmail, dus zo nu en dan refresh ik...Je moet toch wat.
Poster: Renzis
wat doe je nu dan Ferrox??
Naja ik 'volg' het niet, maar hier mag je lekker onzinnig doen. En dat heb je op werkdagen wel nodig (zeker in dit saaie bedrijf).
Maar in de andere topics geef ik ook vaak mijn bijdrage, welke dan niet onzinnig zijn.
Poster: Timmerink
Weet wat je zegt he, straks kijken ze gewoon lekker met je mee wat je allemaal uitspookt op die computer..