Poster: Roos
Het proberen zal in Nederland moeilijk gaan, want je zult moeilijk een club kunnen vinden die dat met je gaat uitproberen aangezien je aan de 'pasagierskant' ook gewoon een knuppel en pedalen hebt zitten. Omdat er dus een kans bestaat dat je in paniek zou kunnen raken doen ze vaak alleen een beetje termieken en daar blijft het bij. Rare fratsen moet je uithalen met een intiem clubje in Tjechië
(konden toen geen looping doen, hadden teveel zooi in het vliegtuig en na 4 uur had ik een volle blaas, tja en dan is het ook niet zo om aan te raden)
Edit: eeuuuhh relaxet is niet echt het goede woord, aangezien je je wel degelijk moet concentreren om niet meteen out te gaan, ademen wordt namelijk steeds moeilijker dan.
Wat betreft parachute springen: inclusief vrije val? (dat zou ik nog wel eens willen proberen nl.)
Het was eerlijk gezegt ook een beetje sarcastisch bedoeld, maar dat vinden van een club is niet te moeilijk... een vriend van mij vliegt al een paar jaar, dus als ik zou willen valt er misschien ooit iets te regelen... Maar dat parachute springen mag je in het begin alleen met static line... Dan zit er helaas geen vrije val bij, maar je kan wel na een paar sprongen steeds verder zeg maar... Uiteindelijk mag je dan wel met vrije val, maar dan ben je wel een paar DVJ's later ofzo...
Relaxt is trouwens niet bedoeld als kunnen relaxen hea :P Tis in die andere zin zeg maar... :P