ik heb al eerder een boardje gekocht via djresource. maar die kreeg ik dus niet. veel gedoe mee gehad. dus via rembours of niet. kost alleen mij meer. maar is veel veiliger
het hoeft trouwens ook al niet meer. ik heb nieuwe gekocht
*edit*
sorry, vergeten mijn vorige post te editen
zit r ook iets van software bij??
en weet je hoe veel t kost om hem naar haarlem te sturen??
Poster: Ferre
zit software bij, Ableton Live lite zit erbij en nog iets, weet ni wa het is
verzending 13 euro voor van belgie naar nederland, ben bereid om te delen in verz. kosten
mvg
kijk ik heb een powermac G4 en dus nog geen software en zo maar zou ik een beetje aan de gang kunnen als ik dit zou kopen of moet k dan nog ableton of fl studio of zoown zoort programma moeten kopen?? dat wil k toch wel doen maar heb t geld er dus ngo niet voor.
Poster: bartezzzkijk ik heb een powermac G4 en dus nog geen software en zo maar zou ik een beetje aan de gang kunnen als ik dit zou kopen of moet k dan nog ableton of fl studio of zoown zoort programma moeten kopen?? dat wil k toch wel doen maar heb t geld er dus ngo niet voor.
Poster: Ferreik krijg mijn lite versie toch niet op mijn 2 laptops hoor, maar je hebt wel gelijk in dat het makkeijk te vinden is
je kan dat zoveel installere als je wil, heb het al enkele malen geinstalleerd en terug verwijderd enzo, en Ableton kan je zo vinden op het net
Poster: Ferre
was het topic uit het oog verloren.
50 euro is veel te laag
MAAR
hij is vandaag verkocht voor 75euro , en is al afgeleverd aan de tevreden koper