beatmatch hulp !!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Dikke    posted on 29-09-2007 21:12
wie kan mij even goed uit leggen hoe je moet beatmatchen of links sturen waar het goed word uit gelegd en nog een vraagje..
kan je hardstyle beatmatche.. ??

tnks :D

What do you think about beatmatch hulp !! ??

Vote :   

jannickv    posted on 29-09-2007 21:14
typ bij de search knop "hoe beatmatchen"Winking my eye
NickName    posted on 29-09-2007 21:16

ik kan het ook niet dus iemand leg het uit ik hoor aleen boem boem boem (beat) maar ik kan niet horen of ze gelijk lopen geef a.u.b. goede tips ookal zeg je het licht voor de hand bedankt

FreakT    posted on 29-09-2007 22:36
Poster: jannickv
typ bij de search knop "hoe beatmatchen"Winking my eye

Illusion    posted on 29-09-2007 22:48
@ Dikke & Nickname

In het navigatie menu kun je de Search balk aan klikken. Met Search kun je verschillende onderwerpen opzoeken, waaronder ook beatmatchen. De search is een makkelijke manier om een onderwerp te vinden, en zorgt ervoor dat er minder topics met hetzelfde onderwerp komen.

Misschien kun je dit topic eens doorlezen. Hoe Beatmatchen.

Hierin wordt besproken hoe je moet beatmatchen. Hierin staan ook verschillende manieren, niet iedereen heeft dezelfde manier. Ik zou zeggen, lees hem eens door. Is interressantWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 29-09-2007 @ 22:50:42 (100%)
Gery    posted on 30-09-2007 00:00
Poster: NickName

ik kan het ook niet dus iemand leg het uit ik hoor aleen boem boem boem (beat) maar ik kan niet horen of ze gelijk lopen geef a.u.b. goede tips ookal zeg je het licht voor de hand bedankt

als je niet kan horen of iets in of uit de maat is dan zou ik er zelf niet aan beginnen...
DJ - Producer
Roos    posted on 30-09-2007 21:59
Poster: NickName

Zoals Gery al zei, dan heb je het zwaar! Als DJ draait het voornamelijk op gehoor (is mijn mening). Trucjes als bpm en waves is visueel leuk voor erbij, maar daar moet je je niet blind op staren. Ik denk in jouw geval dat je expres de bpm ongelijk moet zetten met een klein verschil en gelijk laten beginnen en dan goed luisteren wat er met het geluid gebeurt, het klinkt op een gegeven moment niet mooi parallel. Door de snelste af te remmen en dan weer goed te luisteren wat er gebeurd wellicht hoor je dan verschil, anders weet ik het ook niet eigenlijk Cry.

@ Dikke: Alle stijlen zijn te beatmatchen, dus ook hardstyle, hoe zouden zij anders de platen aan elkaar mixen Cry?

Ik had gister al een heel verhaal getyped net voor de site down ging, maar ik zag dat de verwijzing naar een ander topic al gemaakt is.
User edit by Roos on 30-09-2007 @ 22:01:29 (13%)
Sammow    posted on 30-09-2007 22:02
Als je dat nie hoort heb je wel een probleempje denk ik :p
A-flex    posted on 30-09-2007 22:22
Mmmh toen ik net begon hoorde ik het ook niet ehct hoor, maar door vaak te oefenen komt het wel.
Het was bij mij ook zo en nu met men synq's lukt het pakken beter! En na een tijd ga je het alsmaar sneller en sneller horen. en iets heel belangerijk is dat je op het goede moment los laat want als dat niet goed is kan je blijven pitchen, dan zal het nooit goed klinken.
Nog een klein vraagje: je hoord toch dat een hardstyle melodie zich om de 4/8 beats herhaald??
en voor een volledige uitleg hiervan klik dan maar eens hier.
LaMalediction    posted on 30-09-2007 22:33

middeltoon weg
laat de hoge en de lage toon gelijk lopen
en dan timen
en dan langzaam inmixen
User edit by LaMalediction on 30-09-2007 @ 22:37:16 (39%)
Renzis    posted on 01-10-2007 08:49
Poster: LaMalediction

middeltoon weg
laat de hoge en de lage toon gelijk lopen
en dan timen
en dan langzaam inmixen

dat is in-mixen en niet beatmatchen..
zie topic, beatmatchen voor hoe het wel moetWinking my eye
Illusion    posted on 01-10-2007 09:10
Oftewel Hier

Hoe Beatmatchen!

Ik snap niet waarom we hier weer overnieuw beginnen Ik ben geen moderator, maar misschien kunnen we DIT topic even kicken.

:::edit:::
Deze topic stond nog op de frontpage en in princiepe mag van mij hier een slotje opWinking my eye maar dat is niet aan mij:p
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 01-10-2007 @ 09:15:45 (84%)
NickName    posted on 01-10-2007 16:49
oke sorry maar ik ben ook al actief geweest in dat andre forum maar het was niet duidelijk wat ik bedoelde

ps ik heb het nu wel door bedankt ik kan het joepie. ik heb een nieuwe headphone gekocht een dichte en dat helpt'

sorry van de reactie
Lead    posted on 01-10-2007 17:12
2 topics over het Beatmatchen die tegelijkertijd lopen is iets veel van het goede.

Graag hier verder.

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

366 Users online: 272 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 17.358
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.766.830