Heej Lead, wanneer komt deze HP in NL uit en wat gaat deze kosten?
en nog belangrijker, hoe klinkt ie?
Wil over 2 maandjes ofzo een 2de HP hebben en deze lijkt me geschikt vandaar, vind dat oldstyle uiterlijk zo cool!
www.everybeat.nl
What do you think about Wanneer komt de pioneer SE-M10r uit ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Later deze week maak ik de site topic af, dan staat alle info hier ook
op de site.... de specificaties komen in de buurt van die van de
HDJ-1000, ietsje lager (10-15%) maar hij kost minder.
De prijs is 169,- euro incl.
De eerste doos is nog onderweg, maar die verwacht ik binnen een week of 2...
Hij is nu bij feedbak ook zoiets ja. Lekker op tij met verdiepen? Maar goed, aangezien er nog niemand is met echt ervaringen met de Pioneer denk ik niet dat je daar veel aan zal hebben, en specs zeggen niet al te veel over levensduur/ gebruikscomfort.
Iedere ProDJ plus dealer. Hij zal niet in iedere winkel komen te liggen maar uitsluitend bij deze dealers. Check degene die het dichtste bij je in de buurt zit, da's het makkelijkste denk ik.
Poster: Laidback_robert 699 voor Cdj-800 :S:S , dan mag dat oowk wel jah
LOL
Das voor nederlands niet eens een superhoge prijs en als je dan ook nog die koptelefoon erbij krijgt..
Poster: Lead Cancel je bestelling, in Nederland kost de SE-M10R € 165,-
Ja weet ik maar dan is cd CDJ-800 dus eigenlijk maar 534,- voor een Nederlands prijs toch niet slecht En als je al een goede koptelefoon hebt verkoop je dat ding gewoon voor 150 ofzo
Maargoed ik heb hem toch niet besteld voorlopig nog geen centjes voor
achjah, ik heb al 2 Cdj-1000mk2s in bestelling,,, nu nog ff een mixer uitzoeken, (denk de VIBE, ma voor nu ben ik van plan een DateQ Xtc aan te schaffen (goede combinatie, 2 Cdj-1000mk2's en een Dateq XTC, Ik heb al een Syrincs setje (nu in gebruik als Home Cinema :P )
majah, ik zie wel, het word voor nu Tenminste eerst ff die setup, en dan met een Goede Hoofdtelefoon erbij, Pio Se-M10R
Ik heb er zelf een en heb ook de HDJ-1000 gehad, maar ik vind dat je ze niet in hetzelfde sigment kan zien!
De SE-M10R vind ik toch meer een studio koptelefoon of een voor de zeer voorzichtige DJ, verder kan hioj iets minder hard! (dit klan een voordeel zijn als je niet voor je 30e doof wilt zijn) en als je t een beetje goed doet luister je naar de hoge tone zoals hihjats e.d. en beschadigen je oren moinder snel doordat je koptelefoon dan minder hard hoeft te gaan!
Maar voor de rest een zeer leuke headphone, cker als je veel thuis draait of een hele voorzichtige DJ bent.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.