Hoi, ik vraag me af in wat voor mode julie draaien. Als ik in een discotheek aankom staan ze meestal nog op CDJ Mode (ik ga vaak naar de zelfde disco). mij vraag is nu wie draait met CDJ of Vinyl mode?
volgens mij is dit het verschil:CDJ: het hele Jog Wheel voor pichbend . en pauze is stutter.
Vinyl: bovenkant van het jog wheel voor het scratchen en de ring voor het pichbenden.
DJ Nick Name
Poster: Lead
Na enige tijd kun je in de vinyl stand echt sneller een nauwkeurig cue punt maken dan via de CDJ mode.
Poster: LuxxSorry voor de late reactie maarja. het andwoord is: Nee, want ik vind het wel fijn dat er een groot verschil is. anders kan je het niet zo snel zien
okeeee dan... als er een lichtje bij de cdj zou zijn. was dat je favoriet dus?
VINYL en iedereen die nog cdj aan heeft staan is blijven hangen in de CDJ-500 tijdperk.
Poster: Lead
VINYL en iedereen die nog cdj aan heeft staan is blijven hangen in de CDJ-500 tijdperk.
Als je de CDJ stand gebruik kun je net zo goed een CDJ-200 aanschaffen in plaats van je geld uit te geven aan features die je toch niet gebruikt.
Na enige tijd kun je in de vinyl stand echt sneller een nauwkeurig cue punt maken dan via de CDJ mode.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.