Platinum Notes
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Cyspoz    posted on 28-09-2007 11:10
Zijn er mensen die ervaring hebben met Platinum Notes? Ik kwam dit programma namelijk vandaag tegen, heb alleen op dit moment niet het spul om naar de voorbeeld samples te luisteren.
Ik ben zelf altijd een beetje sceptiesch tegenover dit soort programma's maar misschien is het interresant. Ze zeggen tenslotte "Makes your music sound perfect", wie wil dat nu niet? Happy, laughing
User edit by Cyspoz on 28-09-2007 @ 11:10:45 (30%)

What do you think about Platinum Notes ??

Vote :   

Lead    posted on 28-09-2007 11:52
Ik geloof niet in programma's die het geluid goed maken...

Een mens heeft zelf oren gekregen om dit te doen. Ik ben nog steeds bezig met het overzetten van vinyl naar CD, alleen dacht ik de audio nabewerking (kraakjes verwijderen en dynamiek oppoetsen) wel automatisch kon laten doen door een programmatje (Clean 5.0 van Steinberg). Ik ben er alleen al snel achter gekomen dat de automatische mode wel goed was, maar dat ik het zelf toch beter kon instellen.

Ik gebruik nu dus gewoon een compressor/limiter (Izotope van Ozone) als plugin voor Soundforge. Per track stel ik alles met de hand in en nu behaal ik het resultaat wat ik wil.

Mijn conclusie : wil je het goed doen met je toch alles met de hand instellen.
Let the BASS be louder
diggersfan    posted on 08-10-2007 23:32
Ik geloof er ook niet zo in. Wel jammer dat er geen trail beschikbaar is.
De voorloper hiervan, Mixed in Key, gebruik ik wel om van al mijn tracks de toonhoogte te laten bepalen. Voor veel nummers niet echt nodig, maar voor sommige nummers is het reuze handig, om je set wat harmonischer te laten lopen.

This is an old Topic

No new postings for 6.547 days.
 Post CommentThat would be 218.2 months
or a whopping 17.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

170 Users online: 102 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 11.814
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.705.205