[TK] Roland SP-404 Sampler.. in Apeldoorn
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DaDragon    posted on 27-09-2007 11:52
Omdat ik niet om kan gaan met deze sampler gaat ie weer in de verkoop. Hij is bijna 1 jaar oud. Er zit dus nog een klein beetje garantie op.

Heb in het begin een keer wat geprobeert om op te nemen, maar ik kan er niet mee samplen. Dit kost mij teveel van mijn tijd.

Daarom gaat ie weer weg..

Deze sampler van Roland is supercompact van opbouw en heeft 12 pads, 12 stemmen, een ingebouwde microfoon en ruim voldoende geheugencapaciteit. Samplen wordt nu echt kinderspel: SP 404 aanzetten, opnemen en de samples verder verwerken in je productie. Je kunt zelfs effecten toevoegen uit de ingebouwde processor. Werkt ook op batterijen.

Voortbouwend op de (overigens uitstekende) reputatie van de SP-303 sampler, draait het bij de SP-404 vooral om meer: meer functies, meer polyfonie, meer pads en meer geheugen. De slanke zilverkleurige behuizing van de SP-404 is nieuw voor de SP-reeks. In tegenstelling tot zijn voorganger werkt hij ook op batterijen en beschikt hij over een CompactFlash-sleuf en een ingebouwde microfoon. Vanaf nu verlopen je samplesessies vlot en zonder gedoe: gewoon aanzetten, richten en opnemen — je hoeft helemaal niks aan te sluiten. Nu kan je beginnen met de kern van de zaak: beats en patterns maken, die je verder aandikt met de schitterende effecten. Zelfs met al dat fraais is de SP-404 nog steeds zeer betaalbaar.

• 12 grote pads, drie control-knoppen, grote display, dezelfde makkelijke bediening als de SP-303
• 29 effecten, waaronder het nieuwe Subsonic, BPM Looper, enz.
• Ingebouwde microfoon voor snel samplen
• Geluid van CD-kwaliteit
• Verlengde sample-tijd
• 12-stemmige polyfonie
• Realtime loop recording
• Sample-editing tools
• Import/export van WAV's/AIF's via CompactFlash; kaarten tot 2GB worden aanvaard
• Werkt zowel op batterijen als op netstroom

Doe dus een mooie prijs voor deze nog hagelnieuwe Sampler en hij is van jou.

Garantie loopt nog tot 07-11-07

vraagPrijsindicatie: € 250,- (normale nieuw prijs € 349 - € 415)

trefwoorden:

roland sampler sp-404 404 sp muziek sample drum drumpad pitch
Mod edit by Lead on 28-09-2007 11:54 (1%)

What do you think about [TK] Roland SP-404 Sampler.. in Apeldoorn ??

Vote :   

DaDragon    posted on 28-09-2007 11:41

Cry

User edit by DaDragon on 29-09-2007 @ 15:00:05 (97%)
DaDragon    posted on 29-09-2007 15:18
helaas .. verkocht voor 250 euro

This is an old Topic

No new postings for 6.571 days.
 Post CommentThat would be 219 months
or a whopping 18 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

273 Users online: 46 Guests (227 Unknown)
Pages generated today : 89.287
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.641.585