Nou hiet is hij de 2007 Versie Van Baby Get Higher
Stijl: Funky Dance
Reply is Link
Ik ben benieuwd..
Klinkt erg lekker hoor.. Ik zou er wat mee gaan doen als ik jou was.. Zulke mixjes worden vaak genoeg op slamfm gedraaid! Misschien zou ik er nog een break in doen ofzo.. Het is nu wel constant dezelfde beat. Maar buiten dat is het een lekker mixje!
Poster: BryanB
ik gaat t even luisteren.
Edit: respect voor je kunsten hoor, maar dit klinkt te eentonig. Ik zou ook de vocals meer mixen. Nummer is zo nog niet echt spannend.
Leuk gedaan, maar ik sluit me aan bij eerder commentaar:
- Er mag van mij wel een intro van 2 x 16 maten voor met alleen de beats.
- Om het refrein of couplet beter uit te laten komen zou je de beats daar kunnen laten wegvallen. Hierdoor vergroot je ook het effect ervan als ze er weer inkomen.
Poster: DJ_IVI-R
dat vind ik niet.. het is ook een bepaalde type remix..
als het nu echt een minder commercieel en meer clubby nummer zou moeten zijn, dan zou het goed zijn de vocals meer te bewerken..
nu vind ik het als commerciele versie wel goed hoor.. daarom is het nummer ook niet te lang, net goed dus.. misschien nog een break!
goed werk rk!
Poster: BryanB
En waar staat dat de remix commercieel moet zijn?
Kom maar op zou ik zeggen..
EDIT: Ik ben overtuigd! Klink erg lekker hoor, zeg ik niet vaak, maar zit erg goed in elkaar man! Er zijn een paar dingetjes die ik toch wil aankaarten:
- Het begin, je mag iets later beginnen met de vocal en niet te druk beginnen.
- Iets meer breaks in het nummer zetten, nu doet het me denken aan de ping-pong song remix waarbij
de beat en tierelantijnen 4 minuten non-stop doorgaan!
Ik vind het serieus een lekkere remix, je moet er, wat al eerder is gezegd, echt wat mee gaan doen! Perfectioneer hem en stuur hem op naar radiostations en dergelijke!