Zoals de titel al vermeld ben ik op zoek naar 2 CDJ-1000 MKI's of 2 CDJ-800 MKI's. Stuur me een mailtje als je nog wat hebt staan en komen we er samen over uit. Je kan ze ook ruilen tegen setje scanners, met bijbetaling van mijn kant. Zie voor info mijn andere advertentie.
What do you think about [GZ] CDJ-1000 MKI of CDJ-800 MKI ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heeft niemand iets in de aanbieding? Leeftijd maakt niet uit, als ze het maar goed doen en er nog goed uit zien. Als je een mooi prijsje voor 2 CDJ-1000 MK2's hebt ben ik ook wel geintereseerd.
Mooie prijs voor 2 CDJ-1000mk2's, dan wil ik er ook wel eens over nadenken. Dus wil je écht van je 1000's af, PM me even een leuke prijs door.
This is an old Topic
No new postings for 6.571 days. Post CommentThat would be 219 months or a whopping 18 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.