Voor remixfiles;hoe een producer te benaderen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twizz    posted on 24-09-2007 17:13
heej
af en toe denk ik, vet nummer, dat wil ik remixen. om maar een voorbeeld te noemen vind ik samim - heater egt te ruig, en erg 'remixbaar', vanwege het feit dat het vrij standaard is op juist die accordeon na, die je dus eigenlijk in alle stijlen kunt plaatsen.
maar, net zoals bij vele producers heeft samim geen eigen website.
hoe kan ik zo'n persoon(of zijn 'personeel') dan benaderen(via een mail) voor remixfiles...

tnx alvast
Twizz
Mod edit by Lead on 24-09-2007 20:38 (1%)
[MOD Edit] moved to studio

What do you think about Voor remixfiles;hoe een producer te benaderen ??

Vote :   

Sunrise8    posted on 24-09-2007 17:30
nou waarschijnlijk niet, want anders kunnen andere mensen ook zomaar hun emails krijgen. of je moet ze via via kennen. tenminste dat lijkt mij. op tiesto zijn website staat namelijk ook niet zomaar zijn email adres ofzo Happy, laughing
Music made me who i am
Luxx    posted on 24-09-2007 17:33
Vriend van mij heeft een hele dope remix op Heater gemaakt :P ik mag em alleen niet delen omdat ie exclusief is voor mij en hem. maar ik zal eens vragen hoe hij dat gedaan heeft
www.mothermusic.nl
NielsR    posted on 24-09-2007 18:18
housewife van daan daar wil ik nog wel is een dirty electro remix van maken, maar het is zo moeilijk om aan die gitaar te komen ik ben zelf niet zo een goede gitaar speler.
User edit by NielsR on 25-09-2007 @ 07:16:35 (100%)
RenéKuppens    posted on 24-09-2007 18:27
Poster: Twizz
heej
af en toe denk ik, vet nummer, dat wil ik remixen. om maar een voorbeeld te noemen vind ik samim - heater egt te ruig, en erg 'remixbaar', vanwege het feit dat het vrij standaard is op juist die accordeon na, die je dus eigenlijk in alle stijlen kunt plaatsen.
maar, net zoals bij vele producers heeft samim geen eigen website.
hoe kan ik zo'n persoon(of zijn 'personeel') dan benaderen(via een mail) voor remixfiles...

tnx alvast
Twizz

Maar wel een Myspace.com ga even voor je zoekenWinking my eye

Edit:

Vind hem zo snel even niet maar heb hem voorbij zien komen dus als ik 'm zie plaats ik 'm meteen
User edit by RenéKuppens on 24-09-2007 @ 18:36:08 (21%)
Lead    posted on 24-09-2007 20:38
remix files zul je echt niet krijgen...

Dat betekent dat hij zijn samples meot weggeven. Dat doen artiesten meestal alleen maar als iemand die track ook wil gaan uitbrengen (en hij er dus geld voor krijgt)
Let the BASS be louder
barthawk    posted on 24-09-2007 21:29
gewoon een nette e-mail sturen...niet gelijk om samples zeuren...eerst ff posten hoe hij reageerd als je intresse toont om een remix te bouwen van het nr....met vaak wat oude tracks hebben ze geen probleem....
Luxx    posted on 25-09-2007 08:04
Poster: barthawk
gewoon een nette e-mail sturen...niet gelijk om samples zeuren...eerst ff posten hoe hij reageerd als je intresse toont om een remix te bouwen van het nr....met vaak wat oude tracks hebben ze geen probleem....

dat heb jij wel eens gedaan dan?
www.mothermusic.nl
BryanB    posted on 25-09-2007 08:34
Laidback    posted on 25-09-2007 09:24
Poster: BryanB
http://www.myspace.com/samim23

rrrrrrr die muziek op die Space site...
...

On topic >

Gewoon netjes vragen of je er een rmx van mag creëren..
ja heb je en Nee kun je krijgen..

Niet geschoten is altijd mis..
etc..
Luxx    posted on 25-09-2007 09:39
Poster: Laidback

Gewoon netjes vragen of je er een rmx van mag creëren..
ja heb je en Nee kun je krijgen..

is dat niet andersom ?:P haha dan ist antwoord altijd ja :D
www.mothermusic.nl
RenéKuppens    posted on 25-09-2007 15:52
Poster: BryanB
http://www.myspace.com/samim23
  Idd. en hij heeft ook een mail voor je remixen heen te sturen in zijn Blurb staan
bambamstudio    posted on 31-10-2007 18:45
Benader anders het label of de publisher
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
tairip    posted on 31-10-2007 20:37
Anders sample je de muziek zelf opnieuw, wel veel werk maar dan heb je ook de meeste eer! Of sommige dingen proberen na te spelen.
Twizz    posted on 31-10-2007 20:48
legaal/via de artiest... zodat hij/zij weet dat je eraan bezig bent..
User edit by Twizz on 31-10-2007 @ 20:48:20 (28%)
tairip    posted on 31-10-2007 20:56
Poster: Twizz
legaal/via de artiest... zodat hij/zij weet dat je eraan bezig bent..

Zolang je het alleen voor jezelf gebruikt is het legaal mits je het nummer maar gekocht hebt! Zodra je het gaat verspreiden wordt het een ander verhaal! Alleen zie eerst maar eens een versie te maken die te verspreiden is Winking my eye
Aemilius    posted on 01-11-2007 09:51

Al wil je je eigen mix gaan delen dan moet je die gewoon opsturen als die af is.. want je krijgt die mixfiles inderdaad toch niet zomaar toegestuurd. En als hij er niets van moet weten dan hou je m lekker 'exclusief' Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 6.517 days.
 Post CommentThat would be 217.2 months
or a whopping 17.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

239 Users online: 123 Guests (116 Unknown)
Pages generated today : 31.156
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.150.122