www.djgee.tk (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DEGEE    posted on 23-09-2007 17:07
dit is men site
www.djgee.tk
geef maar commentaar zoveel je wilt!
en natuurlijk ook wat tips enz...!

greetzz

What do you think about www.djgee.tk ??

Vote :   

DEGEE    posted on 04-10-2007 20:58
natuurlijk!
wil ik ook dat iedereen eerlijke commentaar geeft
want anders kan ik niet weten wat ik er zou moeten aan veranderen!
dus dank je Dj-RK !!!:p
OneSixty    posted on 04-10-2007 22:34
Poster: DEGEE
ahjah euhmCry
ik heb die verwijderd maar je mag een nieuwe maken hoor

naja, vooruit dan :O

lettertype is veel te groot en heeft een lelijke kleur , ook misschien een ander lettertype kiezen.

de layout is nogal onoverzichtelijk , werk daar wat aan .
DEGEE    posted on 05-10-2007 16:41
ok nog iemand met "goeie" commentaar :d
jannickv    posted on 05-10-2007 17:10
Poster: DEGEE
ok nog iemand met "goeie" commentaar :d

niet echt nee
ccc    posted on 05-10-2007 17:55
Ik vind de foto op de frontpage erg cool. Zonder grappen.
BryanB    posted on 05-10-2007 18:09
"goeie".......Geloof dat het verplicht is ABN te spreken.
-Richard-    posted on 14-10-2007 17:18
Vooralsnog, kijk, dat veranderingen nodig zijn is nu al duidelijk genoeg, ik zal dan ook niet degene zijn het commentaar nogmaals neer te zetten; da's ondertussen wel duidelijk denk ik zo,máár,toch,nu je waarschijnlijk bezig bent op dit moment de adviezen van de jongens uit te voeren, zou ik als ik jou was wel éérst tót sie tijd de typfouten uit je site halen, da's echt iets waar bezoekers op letten, en wat niet goed overkomt. Zo ook de 'slagzin' in je topbanner "voor een geslaagt feest", maar daar even 'geslaagd' van, vooral voor zo'n blikvanger.
DEGEE    posted on 08-11-2007 18:18
ok merci voor jullie toffe commentaar
@bryanb: is dat mss zo erg?Cry
en ik wil ook effe vermelden focus ik ben bijna altyd al gebuist geweest op nederlandsCry
maar ik zal PROBEREN om da fouten te verwijderen :d
the-melody    posted on 08-11-2007 18:38
Als jij geboekt word voor helemaal achteraan in groningen te gaan draaien, en ze praten daar in hun dialect. Zou jij dat leuk vinden?
Zo moet je denkenWinking my eye
jannickv    posted on 08-11-2007 18:48
Poster: the-melody
Als jij geboekt word voor helemaal achteraan in groningen te gaan draaien, en ze praten daar in hun dialect. Zou jij dat leuk vinden?
Zo moet je denkenWinking my eye

zou ik wel (even) leuk vinden denk ik
DEGEE    posted on 08-11-2007 18:50
jah je denkt toch dat ik zover ga rijden voor is te draaien :p
the-melody    posted on 08-11-2007 18:57
@jannickv: ja idd even, maar ik denk niet dat als ze een hele avond zo tegen je praten je het dan nog leuk zo vinden

@degee: het gaat hem om het princiepe....
DEGEE    posted on 19-02-2008 20:27
ok tis klaar !!!
ik ben denk ik volledig klaar nu
gwn nog een paar nieuwe foto's ofzo maar tis goed!(vind ik dan toch)
nu jullie? !!
Boyd    posted on 24-02-2008 17:30
nog ff een ongezoute mening: Vind het eigenlijk nog steeds niks, de kleuren zijn wel ok. Dat volumemeter gifje ziet er cheap uit. Maak een netjes mailformuliertje en haal het hotmail adres weg (wil er ook wel ff een voor je maken), sterker nog maak een knopje Contact via e-mail. En zo zijn er nog meer punten. Kijk eens naar de websites van collega's, beter goed jatwerk dan slecht designwerk!
Jori    posted on 24-02-2008 17:43
Hij is ietwat onproffessioneel, voor 2 euro/maand heb je al een host zonder reclame. Ik zou ook nog ff je spelling doorkijken en je lettertype nakijken. Mss is een filmpje leuk??
DEGEE    posted on 24-02-2008 19:46
Poster: Jori
Hij is ietwat onproffessioneel, voor 2 euro/maand heb je al een host zonder reclame. Ik zou ook nog ff je spelling doorkijken en je lettertype nakijken. Mss is een filmpje leuk??

filmpje over wat dan?
Jori    posted on 24-02-2008 20:29
Bijv. een filmpje terwijl je aan t mixen bent, of je zet gewoon een mix online zonder beeld.
DEGEE    posted on 24-02-2008 20:31
ahn
weet jij soms hoe je dat kan opnemen?
met welk progamma
liefst gratisCry

OneSixty    posted on 24-02-2008 23:46
bij je muziekstijlen staan geen rnb, pop & rock

dat lijkt me altijd wel handig voor die commerciele huiskamer feestjes niet ?
Convert    posted on 03-03-2008 16:17
wel leuk maar wel beetje simpel net als die van mij Winking my eye maar als ik jou was zou ik ook besig gaan met html siteWinking my eye

greetz
JollyJunkie    posted on 03-03-2008 16:20
Hij is wel erg overzichtelijk!
Maar daardoor wordt ie idd wel een beetje simpel Winking my eye
Hij is trouwens wel erg sloom Unhappy
User edit by JollyJunkie on 03-03-2008 @ 16:21:25 (40%)
McBany    posted on 03-03-2008 16:47

@BryanB: Respect voor die opmerking:P

Enne prachtige site echt m'n complimenten
gewoon alles is goed
behalve dan dat hij het bij mij niet doet.......

Convert    posted on 03-03-2008 17:07
wel leuke siteWinking my eye
Stefjuuh    posted on 13-03-2008 07:08
Hij is heel basic, ik heb zelf tijdje terug host gekocht. (kostte mij 20/jaar) En zelf dmv dreamweaver een site in elkaar gezet. Als je een beetje rondkijkt op html tutorials, kom je al een heel eind. Mijn site zit er netjes uit, bevat gewoon een contact-form (nog geen foto's). En het is maar een klein beetje werk. Ik weet niet waarmee jij je site hebt gemaakt, maar als het het via een .tk zet, zorgt die reclame er alweer voor dat het een stuk minder wordt. Ik snap dat je geen bakken met geld uit wilt geven, maar voor 25 euro per jaar, heb je een host met domein. (100mb opslag/ 5gb up-down)

(enne, die freewebs link is dat ook weg. Je kan om te beginnen gewoon je basis html codes overzetten, dus je hoeft niet overnieuw te beginnen!Winking my eye)
djmaarten    posted on 13-03-2008 13:55
wel grappige site... maar bij het kopje prijzen/info staat zo'n zin:''er bestaat ook de kans voor een laptop mee te nemen!!'' wat bedoel je hier mee?

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

261 Users online: 140 Guests (121 Unknown)
Pages generated today : 91.811
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.888.848