Deamed, had al zo'n vermoeden dat iemand dat ooit al eerder had bedacht. Ik kon me haast niet voorstellen dat ik hier als eerste mee kwam. Maar goed, zijn misschien nog een hoop mensen die het niet weten. Heb je misschien link naar dat filmpje Sunrise?
Ik heb het filmpje al is gezien inderdaad en opzich is het natuurlijk een mooie manier om zo je schratch skills te laten horen als je het niet met een Crossfader kan. Toch hoor ik ruime verschillen met schratchen met Cross. dan met het Trans effect!
Ik heb zelf ook een DJM-800, waar ik het soms ook eens doe, maar om nou te zeggen dat het echt mooi een zuiver klinkt dan dat je het met een Cross. doet.. nou nee! Wel cool dat je hierover een topic bent begonnen, was het alweer een tijdje vergeten en die filmpjes van James Zabeldia kijk ik ook niet elke dag
Ik ben het zeker met je eens Timmerink dat het niet zo mooi kinkt. Ook ik hoor het verschil, maar voor mensen die helemaal niet kunnen scratchen maar toch af en toe dat effect willen gebruiken in hun DJ set is het een mooie uitkomst.