Feedbacking...
Iedereen die hier zegt die mix te hebben beluisterd maar niets heeft gepost heeft vast en zeker niet het einde gehoord. Die was namelijk wel leuk

Ik ga het niet onthullen dat laat ik aan Code-Y over of je gaat alsnog zelf luisteren.
Mix zelf zit strak in elkaar, op een paar minimale afwijkingen lekker in elkaar gemixt. Probeer alleen wel op volume en balans te letten. Het volume schommelt nog wel eens en soms zijn de nummers wat uit balans.
Dan nu de lengte die al reeds door meerdere mensen was opgemerkt. Je maakt inderdaad lange overgangen tussen de nummers, maar daar is ook meteen alles mee gezegt. De mix mist een stukje energie en speelsheid. Als je alles zo strak en lang achter elkaar zet wordt het een erg saaie mix vind ik. Ik denk dat je toch moet proberen creatiever te worden in je overgangen of sneller te mixen. Want een lange overgang is alleen leuk als het iets nieuws opleverd. Maar in dit geval zijn de overgangen recht toe recht aan zonder bijzonderheden.
De platen keuze is opzich wel goed en de opbouw is wel te zien, alleen zou ik de opbouw iets stijler maken. Tussen het eerste nummer en het laatste nummer zou iets meer verschil mogen zitten in tempo. Je maakt tevens een move van club/house/electro in het begin naar trance op het einde. Daar is niks mis mee zolang je maar jezelf ervan bewust bent.
Verder mis ik persoonlijk een stukje energie in de mix, het zet bij mij niet aan tot dansen of zo'n gevoel van dat gaat lekker.
De mix skills zijn er 100% zekers wel, maar als jij live zo zou draaien zou ik daar niet zo veel aan vinden denk ik.