ik wil meerdere versterkers aansluiten om wat meer volume te krijgen op een feestje.
ik krijg namelijk setje boxen te leen voor een feestje op school maar het is dan wel handig dat ik een 2e setje full range boxen kan aansluiten(mijn eigen plus een setje van mijn maat). (het slechte geluid was nog op mijn oude kl*te mixer van skytec ik heb nu een reloop rmx 40 dsp dit maakt mischien wel verschil).
ik gebruik geen subs of tops en ik heb al een monitor systeem + 1 versterker met fullrange boxen en daar wil ik nog een versterker bij met full range boxen.
is het opslitsen tevens slecht voor de mixer
bedankt voor de reacties
Poster: jeroeniik wil meerdere versterkers aansluiten om wat meer volume te krijgen op een feestje.
ik krijg namelijk setje boxen te leen voor een feestje op school maar het is dan wel handig dat ik een 2e setje full range boxen kan aansluiten(mijn eigen plus een setje van mijn maat). (het slechte geluid was nog op mijn oude kl*te mixer van skytec ik heb nu een reloop rmx 40 dsp dit maakt mischien wel verschil).
ik gebruik geen subs of tops en ik heb al een monitor systeem + 1 versterker met fullrange boxen en daar wil ik nog een versterker bij met full range boxen.
is het opslitsen tevens slecht voor de mixer
bedankt voor de reacties
Ja dat is idd waar, er zitten 2 master uitgangen op.
Poster: Renzisdat heb ik ook bij mijn Beat 4
Zit op die mixer niet zoals bij de rmx30 een master 1 en een master2
dan sluit je de ene versterker aan op master1 en de andere op master 2
logisch toch, dan hoef je ook niet met splitsertjes e.d. te werken