Poster: Luxxey als ge wilt stuur dan eens een foto
nou je gaat dan hopelijk niet zo'n koelkast van een apperaat in huis nemen he?
je kan ook gewoon zulke dingen kopen als VSTi (Virtual Studio Instrument) zo heb ik mijn Moog's ook. De minimoog en Moog Modular V kosten per stuk 200 euro weet ik zo uit mijn hoofd. persoonlijk vind ik de minimoog het lekkerst
Poster: TheMole
ey als ge wilt stuur dan eens een foto
Poster: Luxxeen foto van die minimoog ahja en hier is nog een tekst die ik op en site heb gevonden
een foto van wat? ik heb VST versies. dus dan zou ik een screenshotje kunnen maken
Poster: Luxxkga eens kijken in een muziek handel ofze nog minimoogs verkopen
hier een screen van de Minimoog VSTi
Poster: TheMole
kga eens kijken in een muziek handel ofze nog minimoogs verkopen
Poster: TheMoleniemandis dit een goeie om mee te beginnen tis een goedkopen ook http://www.moogmusic.com/detail.php?main_product_id=21081&
Poster: Cyspozik had het over die lil phatty die moet ge via internet bestellen
Waarschijnlijk zijn er geen mensen hier met kennis van dat product en kunnen je dus niet helpen. Ik raad je aan om anders eens bij de winkel te gaan praten waar je dat apparaat wilt kopen. Die kunnen je als het goed is wel deskundig advies geven.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.