Poster: Luxxook voor te mixen
die is een Moog Bass synth. kan je mee producen. komen zeeeeeer leuke electro geluidjes uit !
ok thanks ik vroeg het me af omdat daft punk het gebruikt voor live te spelen
Poster: TheMole
ook voor te mixen![]()
![]()
het is een minimoog voyager rack mount edition of zoiets ma ik vraag me gwn af voor wat dat die da gebruiken want ik zie daar toch geen synths staan
Poster: TheMolehet is een minimoog voyager rack mount edition of zoiets ma ik vraag me gwn af voor wat dat die da gebruiken want ik zie daar toch geen synths staan
quote: |
Poster: Luxx beetje ABN en normaal praten zou vet zijn, snap geen flikker van wat je zegt nu ![]() |
Je hebt het antwoord al gegeven op je vraag.
Jij zegt zelf dat gebruikt hij als hij 'LIVE' optreed dus terplekken zijn loops en synths door elkaar heen speelt.
Het is gewoon een Synth en elke synth kun je gebruiken in je mix maar je kan er niet mee mixen.
Je moet je bij dit niets anders voorstellen dan bijv. een Keyboard kun je ook altijd gewoon gebruiken
Alleens is dit dan geen toetsen insturment.
Poster: Gagarin12
hoe? dacht dat je de rack synths door een of ander keyboard/piano/controller moest sturen zodat je de noten kan spelen en het geluid uit de synth halen?
Hoe doe je dit dan(er noten mee spelen)?
Poster: Dj-RKah ge kunt da gwn met uw pc verbinden ofw
Ja je kunt je Midi controler zoals bijv. Korg gewoon op je Digitale Synth aan sluiten
ah ge kunt da gwn met uw pc verbinden ofw:D
ah ge kunt da gwn met uw pc verbinden ofw:D
ma wa doen die er dan mee kzie toch geen synth
kzie toch geen toetsen ofzo
Poster: TheMolekzie toch geen toetsen ofzo
Poster: Luxxok ik ga ook zelf muziek produceren en ik denk dat dit dan wel handig zou kunnen zijn
ja dat weet ik ook niet precies hoe dat zit. zal vast wel een keyboardje aan hangen. maar draai aan de knoppen en dan krijg je vette synth geluiden hoor. ik heb zelf de Moog Modular en MiniMoog. gebruik ik in vrijwel al mijn producties.
ok ik ga ook zelf muziek produceren en ik denk dat dit dan wel handig zou kunnen zijn