Geremixte Nummers draaien
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sunrise8    posted on 21-09-2007 23:23
Beste DJ's,

ik vroeg mij af. als voorbeeld: ik heb laatst de cd sensation white 2007 gekocht. dat is een aan elkaar gemixte cd met allemaal losse nummers eigenlijk. maar mag ik deze nou ook gebruiken als ik voor publiek draai of moet ik echt de originele nummers draaien?

grtz.
Julian
Music made me who i am

What do you think about Geremixte Nummers draaien ??

Vote :   
Basz-Line    posted on 21-09-2007 23:25
wat het lekkerste klinkt
Sunrise8    posted on 21-09-2007 23:27
@ basz-line: het lekkerst klinken natuurlijk de remixen op de sensation cd: maar mag dit ook daadwerkelijk?
Music made me who i am
NielsR    posted on 21-09-2007 23:35
Waarom niet, je hebt de cd legaal gekocht.
Maar of het ook zo een goed idee is op een gemixte liedjes te draaien is een andere vraag.
Code-Y    posted on 22-09-2007 00:55
waar jij het gelukkigst van wordt =)

maar het is niet echt "Skill-full" om voorgemixte dingen te draaien =)

@FettiBamba:
legaal kopen wil niet zeggen dat je de rechten hebt om het voor publiek af te spelen. legaal kopen geeft je het recht om er naar te luisteren.
voor het afspelen voor publiek moet je nog steeds naar die (*piep* *piep* *pieperdepieeeeeep*) mensen van Buma Stemra, of hoe die (*pieeeeeeeep* *pieperdepieppieppieeeeeeeeep*) gasten ook heten.

*******:
voor tere kinderzieltjes is deze tekst gecencureerd.

DJ-Code Y
NielsR    posted on 22-09-2007 01:21
Poster: Code-Y
@FettiBamba:
legaal kopen wil niet zeggen dat je de rechten hebt om het voor publiek af te spelen. legaal kopen geeft je het recht om er naar te luisteren.
voor het afspelen voor publiek moet je nog steeds naar die (*piep* *piep* *pieperdepieeeeeep*) mensen van Buma Stemra, of

Ja dat weet ik ook wel, maar of je nu een legaal gedownloade track speelt of een track van een gemixte cd maakt niks uit.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

483 Users online: 297 Guests (186 Unknown)
Pages generated today : 79.281
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.631.579