Poster: Dj-RK
5 nummers in een half uur? das zo'n 6 minuten per trek.. Wat is de reden voor het zo laat in-mixen? Btw. Ga hem even luisteren
Dj RK, de mix duurt gaan half uur maar ongeveer 20 minuten. Het mixtempo ligt inderdaad niet heel hoog, en daar ben ik me ook bewust van. Dat heeft 2 redenen: ik wil heel strak beatmatchen en daar neem ik misschien iets te veel tijd voor, kan ook wat speelser. Aan de andere kant verdienen trance tracks ook de volle aandacht, en niet dat ze na de climax (bijvoorbeeld) gelijk weggemixt worden ofzo. (maar dit is mijn mening, is voor iedereen anders.
Verder begrijp ik het ''vreemde'' van de laatse overgang niet helemaal? Wil je dat uitleggen aub?.
Ook wel grappig dat hij korte overgangen noemt, terwijl anderen over te lang door laten spelen praten, meningen zijn persoonlijk.
Verder bedankt voor de gegeven comments, elk bericht is welkom, positief of negatief.
Gr Leo.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.