Hoi piepeloi
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MadSteven    posted on 29-03-2005 18:00
Hier Steven,

die na lang wachten eindelijk eens DJ-spulletjes uit de moderne tijd gaat kopen. Want Steven heeft op zijn kamer een leuk setje qua versterker/luidsprekers/hoofdtelefoon, maar mengpaneel en cd-spelers komen nog uit de jaren 80. Jazeker, cd-spelers uit de jaren tachtig.

Dus daarom sluit Steven zich bij dit forum aan.

Steven is vooral huiskamer-dj, maar heeft drive-in in zijn jeugd gedaan, draait nu op de introductiefeesten van zijn studievereniging en heeft in de horeca gedraait / gaat nog vaker doen.

Dat is ikke. Oh, en Steven draait van alles - van metal tot hardcore en van ska tot trance. Leek me logisch, anders had ik al eerder mijn apparatuur vernieuwt Happy, laughing

What do you think about Hoi piepeloi ??

Vote :   

Jorrit    posted on 29-03-2005 18:07
Hahah welkom...
Nu ik dit stuk lees roept het 1 hele grote vraag op:
ben jij een beetje schizofreen?
De ene keer spreek je van Ik/me en daarna van Steven!
LoL, geintje hoor!

Maar cd spelers uit de jaren 80, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Lead    posted on 29-03-2005 19:42
Hi Steven en MadSteven :D

Welkom, ik ben idd ook benieuwd naar je draaien Winking my eye
Let the BASS be louder
MadSteven    posted on 30-03-2005 17:52
Eh, tja. Humor he.

Een van die aller aller aller eerste philips cd-spelers heb ik . 36 cm, geeneens shuffle erop. Dus ook geen pitchcontrol. Was ook niet nodig voorheen met de drive-in, want ik draaide top40 en alternatief. Was ook best logisch in de jaren 90, als je op de middelbare school zat.

Maar ja, ik heb de laatste tijd veel geleerd van andere dj's en zo en ben nu onderhand toe aan goede spullen. Ik ben namelijk ook muzikant en volgens mij helpt dat om alles goed te kunnen timen.

En qua draaien? Qua draaien probeer ik alles door elkaar te mixen. Of ga ik proberen. Ik hoor niet veel mensen Linkin Park met Tiesto mixen en zo. Industrial metal leent zich uitstekend om te mixen en ska kan je ook best aan elkaar mixen. Ja, Steven heeft (denk ik) nieuwe ideeen.

Maar als ik heel eerlijk ben, kan ik ook niet wachten om Get Off Your High Horse (Rollo Goes Camping) en Insomnia aan elkaar te hangen. Heb beide origineel op cd-single en daarom wordt ik CD-jock. Ja, heb nog meer goede dance-singels op CD. The goodmen bijvoorbeeld en atlantic ocean - waterfall. Haha, dat kunnen veel DJ's niet zeggen, toch?
Gupy    posted on 30-03-2005 19:24
Poster: MadStevenMaar als ik heel eerlijk ben, kan ik ook niet wachten om Get Off Your High Horse (Rollo Goes Camping) en Insomnia aan elkaar te hangen. Heb beide origineel op cd-single en daarom wordt ik CD-jock. Ja, heb nog meer goede dance-singels op CD. The goodmen bijvoorbeeld en atlantic ocean - waterfall. Haha, dat kunnen veel DJ's niet zeggen, toch?

Dus jij bent ook een jaar of 30 dan?

Leuke tracks...heb eens een avondje alleen maar deze club van de eerst uren gedraait, echt iedereen uit z'n dak omdat ze het niet eens wisten dat er in de begin jaren 90 ook al house was. 
MadSteven    posted on 31-03-2005 18:07
En als ik dan zeg dat ik in 1982 geboren ben en net nog geen 23 ben, wat dan?

Ik lijk geloof ik alweer ouder dan dat ik ben (had ik op mijn 16e al last van) Happy, laughing

Lead    posted on 31-03-2005 18:44
Hier wordt niet op leeftijd gediscrimineerd hoor... dan zou ik het niet zo best hebben denk ik....

En ik ben nog steeds benieuwd naar een mix van je, die verrassende combinaties moeten wel lekker klinken :D
Let the BASS be louder
MadSteven    posted on 31-03-2005 19:37
Paar maanden geduld nog (zie ook het 'Kies het juiste mengpaneel voor mij' - topic)...

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

265 Users online: 45 Guests (220 Unknown)
Pages generated today : 64.619
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.831.737