Tech House
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lanky    posted on 21-09-2007 12:43
Dit is een vraag dat waarschijnlijk alleen Tech House veteranen mij kunnen beantwoorden.
Ik heb een tijdje terug een cd van iemand gekregen, een Tech House cd uit het jaar 1992 (ja dat is al heeul lang geleden) maar er staan echt zieke nummers uit vind ik zelf, als ik andere muziek vergelijk van uit die tijd, vind ik deze mix cd echt te gek gewoon!

Maargoed, even terug op mijn vraag. Ik heb hem geimporteerd met iTunes, en kreeg ik de volgende informatie van die cd. Het schijnt een mix cd te zijn van Fred DJ gemixed door DJ Kayote ofzo. Zeggen mij allebei helemaal niks maargoed.

Er zit een stukje in 5:12 die ik echt geweldig vind. ik heb er een sample van gemaakt. Ik hoop dat iemand me kan helpen me de tracknaam te kunnen geven. het mooiste zou zijn als iemand mij de hele tracklist kan bezorgen van die mix. dat zou helemaal fantastisch zijn.

hier is de link van de sample.

////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

What do you think about Tech House ??

Vote :   

Lanky    posted on 22-09-2007 18:02
IEMAND??
User edit by Lanky on 24-09-2007 @ 08:43:00 (100%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

238 Users online: 42 Guests (196 Unknown)
Pages generated today : 84.319
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.636.617