3 Zelfgemaakte Intro's voor feest (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Poll : welke vinden jullie beter?

-intro nr. 2
-intro nr. 3

Voting is only possible for our Members
Sunrise8    posted on 20-09-2007 18:49

Hier zijn dan mijn verbeterde intro's.
hopelijk zijn deze beter.
graag comments. zowel positieve als negatieve als die er zijn Happy, laughing
bij 2 heb ik allebei wat ingesproken. bij 1tje niet.
geef graag aan welke jullie het best vinden.
als jullie bij alle 3 het nummer van FLG horen. dan is de intro zeg maar afgelopen. dan begint het 1e nr dat ik op die avond ga draaien. dus daar niet op letten. Happy, laughing
veel luisterplezier en hopen dat die een beetje goed is.

EDIT:
binnenkort komt er nog 1 aan. en dan is het wat 'vrolijker' ingesproken zoals luxx al wilde Happy, laughing.
heb de 1e intro weggehaald, zat een soort bug in waardoor de muziek niet meer mooi klonk. en vond dat toch al niet zo'n mooie intro Happy, laughing.
als iemand trouwens suggesties heeft voor als je na het stukje van het nummer van luke howard - hi life dat het even stilvalt. welk nummer ik dan daarna kan doen voor de aggressieve kick, zodat ik daarmee als 1e nummer mee begin, misschien weten jullie wel veel betere nummers als deze. laat het weten Happy, laughing

EDIT NR. 2:
nieuwe intro's online gezet met de 'vrolijkere' intro. hopen dat die nu wel goed is? denk dat dit de final word. maar welke, nr 2 of nr 3?

////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

Music made me who i am
User edit by Sunrise8 on 25-09-2007 @ 08:41:11 (100%)

What do you think about 3 Zelfgemaakte Intro's voor feest ??

Vote :   

dj-nick    posted on 20-09-2007 18:50
Poll klopt niet en de links zijn dood.
Timmerink    posted on 20-09-2007 18:51
Je moet even je links aanpassen, nu valt er niks te beluisteren..
Sunrise8    posted on 20-09-2007 18:52
huh. ok w8 ik zet de originele wel neer Happy, laughing

EDIT:
topic gefixed Happy, laughing
Music made me who i am
User edit by Sunrise8 on 20-09-2007 @ 18:58:50 (57%)
Sunrise8    posted on 20-09-2007 19:54
ok hersteld dus begin maar. veel plezier en hopen dat die beetje goed is.

kick Happy, laughing
Music made me who i am
robbert    posted on 20-09-2007 20:35
Ja dit is eigenlijk geen topic waard, sorry dat ik het zeg. Zo'n kleine aanpassing kun je geen productie noemen.
Code-Y    posted on 20-09-2007 21:11
ik denk dat als je dit ook een feest werkelijk als intro gebruikt.... de mensen het behoorlijk irritant gaan vinden, we kennen die introtune van bond inmiddels wel.
hij is gebruikt voor TE VEEL doeleinden... en de aanpassing is werkelijk minimaal...
en hij is te lang.... 3:30..... dude?? hoe lang wil je het ene intro noemenConfused

maak iets origineels.... niet al te lang iets..... en tja... je dj naam mag er best in worden gespammed... maar doe het op een duidelijk hoorbare manier.... en ook op zon manier dat het duidelijk is dat het DJ-Sunrise betreft... en niet alleen ene sample "Sunrise" erin....

tot slot:
jezelf gewoon met behulp van een stemversterkingsapparaatje (het word ook wel MICROFOON! genoemd) aan kondigen, heeft mij nog nooit in de steek gelaten! =)

DJ-Code Y
Sunrise8    posted on 20-09-2007 22:12

ja het ging ook om het beginstukkie. daarna word die gewoon snel overgemixed. en dit waren gewoon 2 sampletjes. ben druk bezig met re editen.. daarom vroeg ik ook hier om wat kritiekpunten om te verbeteren zoals code-y goed doet Happy, laughing

@ code-y. hoe bedoel je aankondigen. zoals bij shows. en hieeeer issss.....  nou dat vind ik dan weer dom. ik heb mijn dj naam dan liever in een nummertje zitten :P..

en de enige manier waar ik mijn dj naam in kon verwerken was in het kleine beginnetje, want verder is het nummer is het een beetje nutteloos. gewoon simpel houden.

en ik hoor sunrise best goed. ja de 2e was een beetje om mee te spelen. maar de 1e hoor ik vrij duidelijk hoor.

@ robbert: kleine aanpassing. de kleine intro is verlengd, vocals in het begin eruit geknipt. coupletten verwisseld. nog een ander nummer erdoorheen gemixed, vocal laten inspreken, vervormd en precies op de juiste stukjes erin weten te knippen en plakken. het geluid op elkaar afgestemd. ben hier toch gauw 2 a 3 uur mee bezig geweest. nou dat vind ik lang voor alleen een intro..

EDIT:
wat stellen jullie dan voor welk nummer ik als intro kan gebruiken. bewerk ik die nog wel.

Music made me who i am
User edit by Sunrise8 on 20-09-2007 @ 22:21:24 (9%)
robbert    posted on 21-09-2007 08:18
Ik heb geen speciaal intro nummer als ik start met draaien, de mensen schreeuwen mijn naam al als ik opkom Cry
Sandr    posted on 21-09-2007 12:04
Ik heb mijn eigen speciale opkomst nummer:

AC/DC - Thunderstruck

nananananana thunder.... dit kent iedereen wel.

Als ik opkom is het:

nananananana Sander....

en heel het publiek doet meeCryCry
Play that funky music white boy....
Laidback    posted on 21-09-2007 12:31
Klinkt gewoon als een intro van Tomorrow never dies..

mijn ID3-Tag zegd ook gewoon dat het de Original is van de Tomorrow never dies intro ..

Tomorrow Never Dies [Original Soundtrack]  By. Monty Norman ...

hij is ook wel erg lang..
ik hoor daarnaast ook geen spraak nog..

Laat je fantasie eens de vrije loop Winking my eye .. rond kloten ermee tot je de bomen door het bos niet meer ziet!

zie dit als Positieve Kritiek!.. ik probeer je niet af te zeiken!
BryanB    posted on 21-09-2007 12:40
Behoorlijk weinig aan gedaan naar mijn mening.
Ik zou echt meerdere nummers door elkaar mixen die jij graag mag horen, zo is het ook iets over jezelf. Af en toe je naam erdoorheen is leuk, maar ook niet te vaak.
En een intro moet max 1 min zijn.
Sunrise8    posted on 21-09-2007 16:30
@ bryanb, deze is gewoon zo lang zodat ik zeker weet dat die niet ineens stopt als ik hem wat langer in het volgende nummer wil laten lopen. maar heb al een andere intro gemaakt. met het nummer put your hands up:P en dan for dj sunrise Happy, laughing.
die word beter. maar word nog aan gewerkt Happy, laughing
Music made me who i am
Timmerink    posted on 21-09-2007 17:51
Daar ben ik erg benieuwd naar, ik heb deze 2 ''intro's'' beluisterd maar moet eerlijk zeggen dat het nergens op lijkt. Het begint met een zeer slechte loop die elke leek in het publiek op kan merken (vind ik..) en die vocal die er doorheen komt, klinkt heel slecht, is nauwelijks te horen. Natuurlijk hoor je het wel, maar in een zaal van b.v. 200 mensen met een geluidssysteem van ik weet niet hoeveel watt hoor je het natuurlijk NOOIT..

Probeer het inderdaad met een ander nummer want dit klinkt een beetje te afgezaagd..Cry
LaMalediction    posted on 21-09-2007 18:25
bij die 2e heb je alleen een vocal toegevoegt
vind het niet echt een intro

intro's moet je helemaal zelf maken
en niet alleen een vocaltje toevoegen
Sunrise8    posted on 21-09-2007 18:28
@ lamalediction: ja en hoe maak je een nummer helemaal zelf. daar heb je een hele eigen record studio voor nodig. ja dat heb ik niet thuis:P. ik kan niet eens iets op me pc aansluiten. ja jullie hebben wel gelijk, het was ook flut :P. maar was ook maar probeersoltje.
Music made me who i am
the-melody    posted on 21-09-2007 18:30

bij een echte intro denk ik aan die die binum altijd gebruikt.
En als je gewoon geen inspiratie hebt of niet de middelen hebt om ermee te beginnen ga je gewoon op en je start een nummer et voila. Er moet toch niet perse een intro aan vast zitten^^

LaMalediction    posted on 21-09-2007 18:59
Poster: Sunrise8
@ lamalediction: ja en hoe maak je een nummer helemaal zelf. daar heb je een hele eigen record studio voor nodig. ja dat heb ik niet thuis:P. ik kan niet eens iets op me pc aansluiten. ja jullie hebben wel gelijk, het was ook flut :P. maar was ook maar probeersoltje.
 Fruity Loops

kan je ook heel veel mee
kost volgens mij iets van 75 euro bij de Dixons
Sunrise8    posted on 21-09-2007 19:01
nee, maar een intro met je eigen dj naam erin is wel uniek en toch wel leuk of niet?
alleen het probleem is nu. dat mijn microfoon ingang kapot is denk ik: 4 verschillende aangesloten maar geeneen doet het :S. dus kan ik ook niks meer zelf inspreken.. wil iemand misschien wat voor mij inspreken via msn anders? zou wel heel tof zijn Happy, laughing ik weet dat het eigenlijk niet gebruikelijk is, maar toch vraag ik het. pm me even als je wil :D
Music made me who i am
Tomazos    posted on 21-09-2007 19:15
Poster: Sunrise8
@ bryanb, deze is gewoon zo lang zodat ik zeker weet dat die niet ineens stopt als ik hem wat langer in het volgende nummer wil laten lopen. maar heb al een andere intro gemaakt. met het nummer put your hands up:P en dan for dj sunrise Happy, laughing.
die word beter. maar word nog aan gewerkt Happy, laughing

goh... orgineel:P

maak er dan 1 met:
Ladies and gentle man... this club... this people... this city... will be controlled tonight by: Dj... Sunriseeeee
en dan een nummer erachteraan..

(dit bedenk ik ook net ter plekke:P) lol, maak iets orgineelsWinking my eye

op youtube rond gezocht:
kippevel intro:
http://youtube.com/watch?v=4P0jcowTqBg

http://youtube.com/watch?v=ItraoS2dOK0&mode=related&search=
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 21-09-2007 @ 19:19:20 (25%)
Sunrise8    posted on 21-09-2007 19:31
ja en hoe moet ik dat laten inspreken :P, mijn stem is zowiezo nou niet de mooiste :P. en hoe moet ik het opnemen. geen mic hier. dus dat moet ik wel laten doen...  toch bedankt dat je ff wilde zoeken voor me. en idd kippenvel intro.. de sensation white intro's geven mij ook kippenvel ..:P
Music made me who i am
User edit by Sunrise8 on 21-09-2007 @ 19:33:19 (83%)
Tomazos    posted on 21-09-2007 19:38
nop, black:
http://youtube.com/watch?v=Wvgs3Kg_BCU&mode=related&search=

die bol boven de dj booth :love:

maja, dat inspreke, geen id, keer bij een maat van je doen?
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
tairip    posted on 21-09-2007 20:37
Sorry maar ik zou ze alle 2 niet gebruiken, de vocaal is niet duidelijk en erg lelijk.
Ikzelf heb 2 intro's alleen ben er ook niet tevreden over maarja het houdt ergens op... (dan maar geen intro?)
Sunrise8    posted on 21-09-2007 21:39

heb al een ander idee:
heb thuis wel een goeie sennheiser microfoon. ik ga morgen de stad in naar een muziekwinkel. ff een xlr kabeltje kopen die van xlr female naar minijack gaat zodat ik hem in mijn pc kan inpluggen en inspreken. de nieuwe intro kunnen jullie dus deze aankomende week nog verwachten Happy, laughing

Music made me who i am
stevew    posted on 22-09-2007 13:14
Mooi zo, ik heb ook even geluisterd en de 2 platen van james bond die jij intro's durft noemen kan je er dan terug snel weer van het net afgooien. Als ik in een zaal ben waar ik zo een ((intro)) hoor lach ik er gewoon mee. Volgende keer beter sunrise.
RenéKuppens    posted on 22-09-2007 13:45

als je dit zelf gemaakt zou hebben SUPER

maar helaas heb je er niks aan gedaan wat ik beter vind.. Jammer

Suc6 Verder

224 Users online: 103 Guests (121 Unknown)
Pages generated today : 21.371
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.714.762