Hier zijn dan mijn verbeterde intro's.
hopelijk zijn deze beter.
graag comments. zowel positieve als negatieve als die er zijn
bij 2 heb ik allebei wat ingesproken. bij 1tje niet.
geef graag aan welke jullie het best vinden.
als jullie bij alle 3 het nummer van FLG horen. dan is de intro zeg maar afgelopen. dan begint het 1e nr dat ik op die avond ga draaien. dus daar niet op letten.
veel luisterplezier en hopen dat die een beetje goed is.
EDIT:
binnenkort komt er nog 1 aan. en dan is het wat 'vrolijker' ingesproken zoals luxx al wilde .
heb de 1e intro weggehaald, zat een soort bug in waardoor de muziek niet meer mooi klonk. en vond dat toch al niet zo'n mooie intro .
als iemand trouwens suggesties heeft voor als je na het stukje van het nummer van luke howard - hi life dat het even stilvalt. welk nummer ik dan daarna kan doen voor de aggressieve kick, zodat ik daarmee als 1e nummer mee begin, misschien weten jullie wel veel betere nummers als deze. laat het weten
EDIT NR. 2:
nieuwe intro's online gezet met de 'vrolijkere' intro. hopen dat die nu wel goed is? denk dat dit de final word. maar welke, nr 2 of nr 3?
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
ja het ging ook om het beginstukkie. daarna word die gewoon snel overgemixed. en dit waren gewoon 2 sampletjes. ben druk bezig met re editen.. daarom vroeg ik ook hier om wat kritiekpunten om te verbeteren zoals code-y goed doet
@ code-y. hoe bedoel je aankondigen. zoals bij shows. en hieeeer issss..... nou dat vind ik dan weer dom. ik heb mijn dj naam dan liever in een nummertje zitten :P..
en de enige manier waar ik mijn dj naam in kon verwerken was in het kleine beginnetje, want verder is het nummer is het een beetje nutteloos. gewoon simpel houden.
en ik hoor sunrise best goed. ja de 2e was een beetje om mee te spelen. maar de 1e hoor ik vrij duidelijk hoor.
@ robbert: kleine aanpassing. de kleine intro is verlengd, vocals in het begin eruit geknipt. coupletten verwisseld. nog een ander nummer erdoorheen gemixed, vocal laten inspreken, vervormd en precies op de juiste stukjes erin weten te knippen en plakken. het geluid op elkaar afgestemd. ben hier toch gauw 2 a 3 uur mee bezig geweest. nou dat vind ik lang voor alleen een intro..
EDIT:
wat stellen jullie dan voor welk nummer ik als intro kan gebruiken. bewerk ik die nog wel.
bij een echte intro denk ik aan die die binum altijd gebruikt.
En als je gewoon geen inspiratie hebt of niet de middelen hebt om ermee te beginnen ga je gewoon op en je start een nummer et voila. Er moet toch niet perse een intro aan vast zitten^^
Poster: Sunrise8Fruity Loops
@ lamalediction: ja en hoe maak je een nummer helemaal zelf. daar heb je een hele eigen record studio voor nodig. ja dat heb ik niet thuis:P. ik kan niet eens iets op me pc aansluiten. ja jullie hebben wel gelijk, het was ook flut :P. maar was ook maar probeersoltje.
Poster: Sunrise8
@ bryanb, deze is gewoon zo lang zodat ik zeker weet dat die niet ineens stopt als ik hem wat langer in het volgende nummer wil laten lopen. maar heb al een andere intro gemaakt. met het nummer put your hands up:P en dan for dj sunrise.
die word beter. maar word nog aan gewerkt
heb al een ander idee:
heb thuis wel een goeie sennheiser microfoon. ik ga morgen de stad in naar een muziekwinkel. ff een xlr kabeltje kopen die van xlr female naar minijack gaat zodat ik hem in mijn pc kan inpluggen en inspreken. de nieuwe intro kunnen jullie dus deze aankomende week nog verwachten
als je dit zelf gemaakt zou hebben SUPER
maar helaas heb je er niks aan gedaan wat ik beter vind.. Jammer
Suc6 Verder