Hallo allemaal

Ik ben al een tijd bezig met DJ'en en het ontwikkeld zich toch wel steeds meer van keldertjes/slaapkamers /garages naar grotere dingen als discotheken en andere grotere ruimten.
Als gevolg hiervan zou ik graag mijn muziek legaal gaan maken want al die MP3 muziek geeft mij toch een beetje een vervelend gevoel als ik daar op zo'n avond sta met alle mogelijke risico's van dien (boete, apparatuur kwijt, feest gestopt? Wie zal het zeggen).
Daarnaast komt ook de handelaar in mij omhoog en denk ik dmv legale muziek een aardige markt aan te boren.... Maar veel muziek is zoals bekend niet te krijgen in de winkel (bootlegs ofzo) of alleen op LP.
Daarom heb ik uitgezocht of het mogelijk is om mijn illegale gedownloade muziek te legaliseren dmv bijv. Buma/Stemra.... Maar volgens hen kan dit niet.
Heeft er iemand hier ervaring mee/tips over want ik wil eigenlijk gewoon mijn collectie legaliseren.... Als dit niet kan: wat kan ik dan doen? Kom svp niet aanzetten met CD's kopen want dat gaat een godsvermogen kosten als je ziet wat ik allemaal heb (en zoals al gezegd: je kan lang niet alles krijgen).