Mix op de radio.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 19-09-2007 17:18
Dudes. Zoals jullie weten draai ik samen met nog een Dj elke week Tranze-Taztic op een internet radiostation. Nu heb ik de afgelopen week in mijn directe omgeving en op een ander forum het verzoek gehad of Dj's een een uur mochten komen draaien. Aangezien wij dat niet ins ons eigen programma willen heb ik het verzoek voorgelegt aan de stationseigenaar of er een uur bij kan voor "Guestmixes". Hier word momenteel naar gekeken. Nu hoeven deze guestmixes niet per se trancemixen te zijn. Stijlen die eventueel kunnen zijn:
Minimal.
Electro.
Techno.
Techhouse.
Latinhouse.
Oldskool.
Etc, etc.

Harde stijlen en jump word NIET naar gezocht!! Er bestaat al een jumpshow op vrijdagavond op Aktief.
Je eventuele mix word dan tussen 22.00 en 23.00 uur uitgezonden op zondagavond. Je word van tevoren aangekondigt, zodat iedereen weet dat het JOUW mix is. Er word niet geknipt of iets verandert in je mix. Er zullen WEL een paar (4 maximaal) stationsjingels doorheen te horen zijn. Verder moet je mix van een redelijke kwaliteit zijn qua mixtechniek (mag met apparatuur of VDJ opgenomen zijn) en de geluidskwaliteit moet goed zijn. Daar hoor je, als alles in kannen en kruiken is, meer over.

Nu mijn vraag, zouden er hier dj's interesse hebben om een mix van zichzelf op Aktief fm te laten horen??  

What do you think about Mix op de radio. ??

Vote :   

Code-Y    posted on 19-09-2007 18:18
mja hoor, interesse gewekt....

=)
PM- me more =)
MaD    posted on 19-09-2007 18:49
En nog iemand die wel geinteresseerd is.
noadja.com /// aboveall.nl
Code-Y    posted on 19-09-2007 19:30
Poster: MaD
En nog iemand die wel geinteresseerd is.

als je eens een goede mix maakt kan jij al bij beatbasement EI! en zo eens in de vier weken doen we bij D@NCEN@TION ook een mini mix met de beste nieuwste dancetracks, die jij hoop ik ook een paar keer gaat maken.....
MaykFroix    posted on 19-09-2007 19:38
Ik ben zeker geinteresseerd! Cry
Helemaal omdat het vooral om trance gaat.
Lawrenz    posted on 19-09-2007 19:39
Ik ben eigenlijk wel geinteresseerd. Kun je even een PM sturen?
barthawk    posted on 19-09-2007 22:28
je weet dat ik van de partij benCry
ArCee    posted on 19-09-2007 22:57
Zo snel het definitieve JAwoord van de radioeigenaar er is dan zal ik dat hier melden en de verdere details over hoe en wat. Zal niet niet al te lang op zich laten wachten vermoed ik. Ging mij nu even over de animo, maar dat is er genoeg merk ik al. Zal m deze reacties ook ff mailen.
ArCee    posted on 19-09-2007 22:59
Poster: barthawk
je weet dat ik van de partij benCry

Als jij niet gereageert had dan had ik je een msn bombardement gestuurd Cry
MaD    posted on 19-09-2007 23:41
Poster: Code-Y

als je eens een goede mix maakt kan jij al bij beatbasement EI! en zo eens in de vier weken doen we bij D@NCEN@TION ook een mini mix met de beste nieuwste dancetracks, die jij hoop ik ook een paar keer gaat maken.....

Dan blijf ik exclusief voor de LON. Winking my eye
noadja.com /// aboveall.nl
DJ_IVI-R    posted on 19-09-2007 23:46
ik heb zeker interesse voor een progressive house / electro/ minimal setje
www.nikan.be
ArCee    posted on 20-09-2007 10:07
Is welkom Cry
DJMartino    posted on 20-09-2007 15:09
ik heb ook interesseCry
MaykFroix    posted on 20-09-2007 18:38
Poster: ArCee
Zo snel het definitieve JAwoord van de radioeigenaar er is dan zal ik dat hier melden en de verdere details over hoe en wat. Zal niet niet al te lang op zich laten wachten vermoed ik. Ging mij nu even over de animo, maar dat is er genoeg merk ik al. Zal m deze reacties ook ff mailen.
  Ben benieuwd. Happy, laughing
Sunrise8    posted on 30-10-2007 19:21
misschien niet de nuttigste post die ik kan posten.
maar dance nation is op dit moment weer bezig. lekker luisteren allemaal, want het is niet alleen trance :D.. link
Music made me who i am
MadSteven    posted on 20-11-2007 23:09
Eh, als ik nou als radio-dj bij beatradio werk (vrijwillig hoor), heb jij er dan problemen mee?

Of beatradio er problemen mee heeft, vraag ik later wel Cry

Het voordeel is dat ik ervaring heb met uurtjes opnemen.... Doe ik iedere week twee stuks namelijk.
User edit by MadSteven on 20-11-2007 @ 23:10:13 (66%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

117 Users online: 39 Guests (78 Unknown)
Pages generated today : 7.382
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.867.780