Ik moet voor mijn school 2 nieuwe cd-spelers kopen,
met een budget van max €500,- per cd-speler
Nu heb ik beetje lopen zoeken en kwam uit bij:
De Pioneer cdj 200 en de Reloop RMP-2.
Nu is mijn vraag welke zouden jullie kiezen en waarom.
Poster: NickName
nouw ja, pioneer gear zul je meer aantreffen in discotheekten dan reloop dus voor school
nouw ja, pioneer gear zul je meer aantreffen in discotheekten dan reloop dus voor school
Poster: dj-nick
Met andere worden Pioneer staat in discotheken dus dan mag het niet op scholen staan
nee, ik bedoel pioneer zul je meer in discotheeken aantreffenn dus het is beter om te oefenen op een Pioneer, en het is gewoon betrouwbaarder
Poster: Thms
Rmp2 is groter dus gebruiksvriendelijker
Poster: djjw
Ik vraag me werkelijk af, wie er nu allemaal met de reloop hebben "gedraaid/ gespeeld/ geoefend"?
en wie er hiervan ook met de cdj 200 gewerkt hebben..
Poster: robbert
Persoonlijk mis ik bij de cdj-200 het middelste display erg, omdat ik bij deze speler niet op mijn vertrouwde manier kan cue-en. Een vergelijk tussen de 200 en de rmp2 vind ik dan ook moeilijk te maken. Als het budget iets hoger zou liggen zou ik zeker voor de 800 gaan.
Poster: Luxx
dus hoe groter de speler hoe beter...hmmmmmm de numark CDX ownt vast zwaar de pan uit
Poster: Winston
Voor thuis zou ik de RMP kiezen vanwege de functies. Voor school weet ik het niet zo. Wie zullen het gebruiken en wat willen ze ermee doen bv ook scratchen? En blijft het op een vaste plek of niet?
Poster: carton
Dj gear op school. Daar heb ik nog nooit van gehoord. Gebeurd dit alleen in nederland of?
Poster: carton
Dj gear op school. Daar heb ik nog nooit van gehoord. Gebeurd dit alleen in nederland of?
Poster: Didier_Deluxewij hebben nu ook een gear staan op school
Voor zover ik weet heeft mijn school (Aalst, in België dus) ook dj gear. Maar volgens mij blijft dat bij een crappy 19" stage line setje.