Als jullie een lange mix hebben, die jullie op cd willen zetten in aparte tracks, zodat je kan doorspoelen - welke software gebruiken jullie hiervoor?
Bestaat er een programma om gemakkelijke zo points te zetten?
@ 2beat: Maar dan krijg je toch uiteindelijk allemaal losse bestanden? Als je die dan achtermekaar zet op een cd, met de pauze op 0 (tussen de tracks) loopt het bij mij nooit zo mooi over als op een gekochte mix-cd...
Als je een mix-cd download, zit er meestal een .CUE bestand bij, waarmee je hem dan mooi kunt branden. Iemand enig idee hoe je die zelf kan maken?
quote: |
Poster: Wout-r Als je een mix-cd download, zit er meestal een .CUE bestand bij, waarmee je hem dan mooi kunt branden. Iemand enig idee hoe je die zelf kan maken? |
Poster: DJ_IVI-RAls jullie een lange mix hebben, die jullie op cd willen zetten in aparte tracks, zodat je kan doorspoelen - welke software gebruiken jullie hiervoor?
Bestaat er een programma om gemakkelijke zo points te zetten?
Poster: Twizz
steinberg wavelab, alleen is dit wel wat duurder.
.
Poster: MadSteven
I vote CoolEditPro... Oops... Adobe Audition dus
ik gebruik vdj: als je de mix wilt recorden kun je zelf knippen waar nodig. Is natuurlijk nogal onhandig wanneer je aan het mixen bent. als je echter een midi mixer hebt, wordt er elke keer een nieuwe file gemaakt wanner de crossfader opschuift.
er zullen waarschijnlijk wel betere oplossingen zijn
Poster: Illusion
Jup gebruik ik nu ook, steinberg is weer verleden tijd:p Adobe Audition! heerlijk programma
Poster: 2beat
Audacity is wel mooi programma!!!!
Je track in audacity zetten (b.v 120 minuten),
Dan je eerste nummer selecteren (b.v. de eerste 4 minuten van je mix)
alles achter dit deel kopieren (ctr c) en verwijderen,
de eerste 4 minuten blijven over, die sla je als wav op,
crt v voor je mix - 4 minuten.
en weer op nieuw beginnen,
a dj 2beat