Stoppen Met Roken! (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Succesvol Gestopt Met Roken?

-Ja Zeker!.. Im Proud Of Myself!
-Nope.. Geprobeert. maar het lukte niet!
-Ik Ben Bezig!
-Ga er niet eens aan beginnen!
-Ik Rook niet!

Voting is only possible for our Members
Laidback    posted on 18-09-2007 09:22
Zo.. Klats Boem Pats , Pauw..

Hier gaan we dan..
Cry

Rook je ? Cry
Maar je wil stoppen.. Cry - Cry

Of ben je net gestopt.. of misschien al een hele tijd gestopt.. Cry - Cry

ik ben vandaag begonnen met het stoppen met roken Cry (Cry)
waarom ?
nou.. tsja.. wou het gister al doen.. maar dat lukte nie.. Cry

en ok..
Het kost een Behoorlijke Lade Geld per Dag/Week/Maand/Jaar/Eeuw..
kan je zat andere, en vooral! leukere, dingen van doen..Cry

nja...

zijn er nog meer stoppers ? Cry

laat de niet rokers de Rokers eens even een Flinke Treatment geven in dit topic! Cry
Maaaár.. Hou het binnen de Beugels
ennuhh.. Discussies, leuk!.. maar Aub Niet TE Diep!

en verder.. Post hier je Tips / Hints .. om te stoppen met roken..
het liefst Methoden die ook echt Werken!

Ok.. nou goed dan.. genoeg geluld in de Openingspost..

Het is Jullie beurt Cry

What do you think about Stoppen Met Roken! ??

Vote :   

U-Vinyl    posted on 13-10-2007 19:53
Ik ga binnenkort stoppen. Ik vind het niet eens lekker maar ja, het is gewoon routine geworden. Dat roken slecht is weten we allemaal maar het kan zijn dat je er oud mee wordt, wetenschappelijk onderzoek wijst uit dat men van het roken van 1 sigaret linea recta kanker kan oplopen.

T_G    posted on 18-02-2009 16:40
Ben Gister gestopt met Roken maar heb nu toch wel erug zin in een sigaret.
haha
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
soundcollector    posted on 18-02-2009 16:45
Ben twee weken geleden maandag gestopt. Dus kben weer lekker aan het volhouden...

Kben vorig jaar twee maanden gestopt, maar toen was I love techno de schuld datk weer begonne was...:D

Het enige waar ik niet mee stop is met blowen... Dus dat vervangt het roken een beetje... Niet datk elke dag blow fzo...
Alert : Gebruik de EDIT knop ipv een reply geven op jezelf !
Mod edit by Lead on 18-02-2009 17:43 (1%)
LLCoolP    posted on 18-02-2009 17:38
Mag ik hier roken?
Join the party and become famous!
RiX    posted on 18-02-2009 18:04
nog geen hijs gehad en dat houden we zo!!

Voor een ieder die nog wel aan deze kankerverwekkende bezigheid doet: stop er nou mee, dat moet je toch als je later kinderen krijgt... Winking my eye
Estacy    posted on 18-02-2009 18:11
jongens kun je het voorstellen? net je niewe DJM-800 en je knoeit er as op! komt in de faders, en alles gaat kapot! is dat niet een goede reden om te stoppen? Rook zelf niet en ben het nog niet van plan ook niet!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Stefjuuh    posted on 18-02-2009 18:28
Poster: U-Vinyl
Ik ga binnenkort stoppen. Ik vind het niet eens lekker maar ja, het is gewoon routine geworden. Dat roken slecht is weten we allemaal maar het kan zijn dat je er oud mee wordt, wetenschappelijk onderzoek wijst uit dat men van het roken van 1 sigaret linea recta kanker kan oplopen.

Tegenwoordig schijn je overal kanker van te krijgen!

Nooit gerookt, ga dr ook nooit aan beginnen!
Roov    posted on 18-02-2009 18:36
Ik heb best lang gerookt, ben nu 15 jaar. Ik weet 't zeg maar niks... Ik sport 4x per week dus lijkt me handig om toch wel te gaan minderen en stoppen...
FML    posted on 18-02-2009 18:48
Poster: soundcollector
Ben twee weken geleden maandag gestopt. Dus kben weer lekker aan het volhouden...

Kben vorig jaar twee maanden gestopt, maar toen was I love techno de schuld datk weer begonne was...:D

Het enige waar ik niet mee stop is met blowen... Dus dat vervangt het roken een beetje... Niet datk elke dag blow fzo...

Zelfde hier , aan blowen heb je nog wat , je word stoned , chillende fase , kanker , bij peuke alleen kanker FTW! naja ik blowde vroeger was ik 15 had ik wel een hoogte punt van 4-5 joints op een dag. toch blij dat het nu niet meer zo is Winking my eye Keep rolling!
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Mixt-Ape    posted on 18-02-2009 19:00
Ik rook niet, maar ik kan wel begrijpen dat rokers graag tijdens het uitgaan een sigaretje willen opsteken. Maar dan nog: dit is zodanig slecht voor de andere mensen in de zaal dat ze eigenlijk niet zouden MOGEN roken. Dan kunnen ze toch 5 minuutjes naar buiten gaan?
Adrien1989    posted on 18-02-2009 19:55
Negativiteit hier zeg, haha. Ik ben niet bepaald van plan binnekort eens te gaan stoppen ofzo. Gewoon lekker doorgaan, 3 kwart pakje p dag. 
Dyno    posted on 18-02-2009 21:10
Ben vandaag 6 maanden en 12 dagen gestopt. Zonder hulpmiddelen. Zonder moeite. Best knap van mezelf, vind ik! Cool

Als ik had geweten dat het zó makkelijk zou zijn, had ik het eerder gedaan.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

158 Users online: 14 Guests (144 Unknown)
Pages generated today : 51.377
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.439.751