Poster: Luxx
het meurt, stinkt, en ziet er asociaal uit. ik doe het niet. kan niet wachten tot het in elke kroeg word verboden. kankerverwekkende tering zooi is het. meer niet
Poster: Jorrit
Dit is natuurlijk een volstrekte onzin opmerking. Dat rokers gemiddeld gezien een kortere levensvewachting hebben weet iedereen, er zullen vast roker zijn die er 100 mee worden, maar het is ook niet voor niets een gemiddelde.
daarintegen is die levensverwachting ook onzin... hoe kun je nou weten hoe lang iemand leeft
@Ft ik bedoelde het als een opmerking(niet van mij) gewoon hoe erg mensen overdrijven over roken jah het is vervelend maar je gaat er niet dood aan dus
het was niet van mij ik vind het namelijk oo k onzin
Poster: Renzis
dat vind jij.
ik was net tijd gestopt, maar ben dit weekend er tog weer aan gegaan. En sjah of je van een leven roken nou jaar meer of minder leeft.... maakt het veel uit. op die leeftijd (zo rond je doodgaan:P) kan je net zo goed een hartaanval, inzakking, enzz krijgen. en jah kanker heb je "aanleg" voor of niet, door wel of niet roken, stel je dat misschien jaartje uit of wel krijg je het een jaartje eerder. veel verschil maakt het niet
Poster: Renzis
dat vind jij.
ik was net tijd gestopt, maar ben dit weekend er tog weer aan gegaan. En sjah of je van een leven roken nou jaar meer of minder leeft.... maakt het veel uit. op die leeftijd (zo rond je doodgaan:P) kan je net zo goed een hartaanval, inzakking, enzz krijgen. en jah kanker heb je "aanleg" voor of niet, door wel of niet roken, stel je dat misschien jaartje uit of wel krijg je het een jaartje eerder. veel verschil maakt het niet
Poster: Nvie
en als je het in praktijk hebt meegemaakt hoe het procesje loopt kan ik je wel vertellen dat ik er vrij zeker van ben dat 'het jaartje eerder' toch wel even iets meer uitmaakt dat wat jij hier probeert te suggereren!
Poster: Laidback
Geweldig dit!
ik heb de hele dag al geen Cigaret meer gerookt..
voel de verleiding heel erg om het wel te doen..
maar ga het niet doen..
een kameraad heb me vanmiddag in Duisland langs de snelweg een Uber Grote zak Snoep gehaald..
werkt goed hoor! alleen ben ik nu verslaafd aan die Duistse snoep meuk :P
Poster: BryanBAls je nu ipv dat je een sigaret of sjekkie gaat roken gewoon tien minuten gaat draaien! Draaien is veel leuker als roken!
True.. en draaien is ook veel verslavender.. maaaaaar.. ik ben niet van plan te stoppen met roken, verder hou ik ook rekening met mijn omgeving.. als er niet gerookt word vraag ik eerst of ik een sig aan mag steken.. anders niet..
Feit: er gaan jaarlijks meer mensen dood aan auto ongelukken als aan longkanker als gevolg van roken .
Poster: LukazFeit: er gaan jaarlijks meer mensen dood aan auto ongelukken als aan longkanker als gevolg van roken .
Poster: Lukaz
True.. en draaien is ook veel verslavender.. maaaaaar.. ik ben niet van plan te stoppen met roken, verder hou ik ook rekening met mijn omgeving.. als er niet gerookt word vraag ik eerst of ik een sig aan mag steken.. anders niet..
Feit: er gaan jaarlijks meer mensen dood aan auto ongelukken als aan longkanker als gevolg van roken .
Poster: Lukaz
nee.. maar dit is meer een soort van tegenargument voor als mensen zeggen dat je er dood aan gaat etc
Poster: Nvie
Wel een slechte dan, onder het feit dat je levensverwachting kleiner is kom je toch echt niet uit, en dit is wel iets dat je zelf in de hand hebt.
Poster: Tomazos
en TOCH ben ik nogsteeds van plan om te stoppen... ook al komt er met hoesten zwarte derrie omhoog,