Stoppen Met Roken! (1/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Succesvol Gestopt Met Roken?

-Ja Zeker!.. Im Proud Of Myself!
-Nope.. Geprobeert. maar het lukte niet!
-Ik Ben Bezig!
-Ga er niet eens aan beginnen!
-Ik Rook niet!

Voting is only possible for our Members
Laidback    posted on 18-09-2007 09:22
Zo.. Klats Boem Pats , Pauw..

Hier gaan we dan..
Cry

Rook je ? Cry
Maar je wil stoppen.. Cry - Cry

Of ben je net gestopt.. of misschien al een hele tijd gestopt.. Cry - Cry

ik ben vandaag begonnen met het stoppen met roken Cry (Cry)
waarom ?
nou.. tsja.. wou het gister al doen.. maar dat lukte nie.. Cry

en ok..
Het kost een Behoorlijke Lade Geld per Dag/Week/Maand/Jaar/Eeuw..
kan je zat andere, en vooral! leukere, dingen van doen..Cry

nja...

zijn er nog meer stoppers ? Cry

laat de niet rokers de Rokers eens even een Flinke Treatment geven in dit topic! Cry
Maaaár.. Hou het binnen de Beugels
ennuhh.. Discussies, leuk!.. maar Aub Niet TE Diep!

en verder.. Post hier je Tips / Hints .. om te stoppen met roken..
het liefst Methoden die ook echt Werken!

Ok.. nou goed dan.. genoeg geluld in de Openingspost..

Het is Jullie beurt Cry

What do you think about Stoppen Met Roken! ??

Vote :   

RenéKuppens    posted on 18-09-2007 09:24
Niet gestopt en nooit begonnen Ideaal Winking my eye

Verder Suc6 met stoppen Winking my eye
Hansje    posted on 18-09-2007 10:28
Ik ben begin van het jaar gestopt.
Had nog een halve slof Lucky's liggen, heb ze weggeven aan iemand die nog veel rookte.
stevew    posted on 18-09-2007 11:46
Ik ben nog niet van plan om te stoppen, als je er zelf niet volledig achterstaat heeft het geen zin om eraan te beginnen vindt ik. Ik heb zo een paar vrienden ook die gingen stoppen maar een paar dagen tot ten laatste een paar weken later waren ze terug bezig. Daarom dat ik er zelfs de moeite nog niet voor doe alhouwel ik het beter zou doen. Voor de pocket alleen al...ik weet niet wat de prijs in nederland voor een pakje is, maar bij ons is het al 4,30€ per pakje marlboro dus dat kan al goed tellen.
Cyspoz    posted on 18-09-2007 12:00
Ik ben zelf tegen roken en kan niet wachten tot ze het verbieden in de kroegen. Alles gaat er van stinken, alles wordt smerig van de rook en as en bovendien is het in volle kroegen niet goed voor je kleding en jezelf want voor je het weet loop je tegen een gloeiende sigaret. Bovendien is het natuurlijk niet goed om die rook in te ademen van iemand anders.

Tijdens het werk vind ik het helemaal niet kunnen, ik vind mensen die rokend hun werk doen er niet netjes uitzien. Zo vind ik dat een DJ vaak dan met zijn peuk in zijn bek staat omdat die geen handen over heeft. Met andere woorden, je hebt gewoon geen tijd om te roken. En van een bar medewerker vind ik het ook niet goed, niet echt lekker dat zijn as in mijn glas komt met mijn dure cocktail.

Hopelijk gaan er weer een hoop DJ-Resource medewerkers mee stoppen. Ben trouwens benieuwd hoe groot deel hier rookt. 't is namelijk zonde van je geld, je kan er aardig wat vinyl en gear voor kopen.
BryanB    posted on 18-09-2007 12:12
Ik rook niet, en zal het nooit doen ook!
Het ziet er niet uit! en het stinkt.
Vooral als DJ kan het niet vind ik, het ziet er echt niet professioneel uit.
Zie het Steve Angello en Jordy Lishious en nog wel andere het wel doen. Maar staat echt heel slordig, en zijn ze meer gericht op hun peuk dan op hun muziek.
stevew    posted on 18-09-2007 13:43
Poster: BryanB
en zijn ze meer gericht op hun peuk dan op hun muziek.

wat heeft dat er nu mee te maken?? Als ik is rook achter mijn booth als ik er even de tijd voor heb ben ik met mijn muziek bezig hoor zoals de meeste anderen! Ik ga mijn mix niet verpesten of mijn plaat laten uitlopen omdat ik een sigaret aan het roken ben. Sigaretten komt niet op de eerste plaats bij een dj tijdens zijn set. Nu weet je dat ook omdat ik lees dat je toch zelf niet rookt. 
Cyspoz    posted on 18-09-2007 14:00
@stevew Ik weet wel dat het niet op de eerste plaats komt, maar ben het wel met BryanB eens dat het er soms op lijkt. En bedenk je wel dat als jij met een peuk in je mond zit en de as drijgt er af te vallen bijna op je plaat dan zul je toch er iets aan moeten doen.
Punt is, een peuk in je mond legt je hoe je het ook went of keert beperkingen op in je doen en laten.
User edit by Cyspoz on 18-09-2007 @ 14:00:31 (1%)
stevew    posted on 18-09-2007 15:26
@Cyspoz: Natuurlijk, ik geef je gelijk. Het heeft beperkingen.
Maar dat is de gewoonte dat ik mijzelf van het begin gewoon gemaakt heb en dat is dat mijn rookplaatsje niet aan de booth zelf is, mijn asbak staat op een tafeltje apart naast of achter de booth samen met mijn drank. Ik zal nooit met een sigaret boven mijn gear of platenkoffers staan, hetzelfde geldt voor drank. Als ik anderen dat verbiedt kan ik dat moeilijk zelf doen.
maar nogmaals, ik weet dat het een slechte gewoonte is. Ik krijg nu al zin om te stoppenCry
Respect GuysCry
Cyspoz    posted on 18-09-2007 15:28
Poster: stevew
Ik krijg nu al zin om te stoppenCry
Respect GuysCry

Cry
KeviiN    posted on 18-09-2007 15:36
Ik ben gestopt sinds zaterdag. En ik kan je vertellen, ik vind het verdomd lastig! (gisteren kon ik de verleiding niet weerstaan....) Dus als iemand nog tips heeft? Ik hoor het graag Happy, laughing
En mijn vrienden maken het ook niet echt makkelijker aangezien die ook allemaal roken.
Tomazos    posted on 18-09-2007 15:46
ik heb het geprobeerd, na 5 a 6dagen ging ik erg hoeste en hoeste ik zowat de longen uit me lijf + een zoot derrie, toen 1 sigaret opgestoken en was het over, dus weer verder gaan roken,

ik ben wel geminderd, van 1 pakje per dag, naar 1 pakje in 2 hele dagen
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Cyspoz    posted on 18-09-2007 15:48
Ik ken mensen die door ziekte verblijf in het ziekenhuis of longontsteking niet konde roken en daardoor zijn gestopt. Is natuurlijk niet de meeste prettige manier maar lijkt wel effectie te zijn.
BryanB    posted on 18-09-2007 15:53

Als je nu ipv dat je een sigaret of sjekkie gaat roken gewoon tien minuten gaat draaien! Draaien is veel leuker als roken! Cry

Ft    posted on 18-09-2007 16:08
Ik ben niet verslaafd!!! Ik kan beginnen wanneer ik wil:P

Heb wel eens gerookt, maar niet vast en eens in de 3 maanden ofzo steek ik er wel eens eentje op ofzo, maar vast roken zal ik nooit doen...
KeviiN    posted on 18-09-2007 16:23
Poster: BryanB

Als je nu ipv dat je een sigaret of sjekkie gaat roken gewoon tien minuten gaat draaien! Draaien is veel leuker als roken! Cry

Weet je wat het aller leukst+lekkerst is: Een cigaretje opsteken tijdens het draaien.
NickName    posted on 18-09-2007 16:31
ik zou niet willen dan me schatjes(cdj's) vies worden dus NEE ik doe niet mee met roken
en voor de mensen die het wel doen: ga je gang je verpest alleen maar je eigen leven
User edit by NickName on 18-09-2007 @ 16:44:44 (25%)
Ft    posted on 18-09-2007 16:32
Poster: NickName
ik zou niet willen dan me schatjes(cdj's) vies worden dus NEE ik doe niet mee met roken
en voor de mensen die het wel doen: ga je gang je verpest alleen maar je eigen leven
het schijnt per pakje 12 uur van je leven te zijn

Tsja... ik heb ook gehoord dat je van over straat lopen dood kan gaan... kan wel 40 jaar schelen! niet meer doen dus :P
Sammow    posted on 18-09-2007 16:34
Er zijn rokers die 100 jaar worden, dus dat is echt geen referentie hoor, bullcrap zelfs :p Natuurlijk krijg je een grotere kans op longkanker enzo
NickName    posted on 18-09-2007 16:42
Poster: Ft

Tsja... ik heb ook gehoord dat je van over straat lopen dood kan gaan... kan wel 40 jaar schelen! niet meer doen dus :P

je heb een punt vanaf nu ga ik in een oma mini autotje(jeweetwel die dingen die je op het fietspad ziet)
naar school en gear kopen. bedankt voor de tip Ft (ps denk je dat ik een reanimeer ding nodig heb uit voorzogs maatrelen)
Nick
NickName    posted on 18-09-2007 16:44
Poster: Sammow
Er zijn rokers die 100 jaar worden, dus dat is echt geen referentie hoor, bullcrap zelfs :p Natuurlijk krijg je een grotere kans op longkanker enzo
  je bedoelt me oma die rookt drug's (ruma) of zo iets ik wil ook wel high zijn maarja mag niet he(ps zij is 100 en rookt nog steeds) ik haal het weg
Jorrit    posted on 18-09-2007 17:14
Tsja... ik heb ook gehoord dat je van over straat lopen dood kan gaan... kan wel 40 jaar schelen! niet meer doen dus

Dit is natuurlijk een volstrekte onzin opmerking. Dat rokers gemiddeld gezien een kortere levensvewachting hebben weet iedereen, er zullen vast roker zijn die er 100 mee worden, maar het is ook niet voor niets een gemiddelde.
Luxx    posted on 18-09-2007 17:21
het meurt, stinkt, en ziet er asociaal uit. ik doe het niet. kan niet wachten tot het in elke kroeg word verboden. kankerverwekkende tering zooi is het. meer niet
www.mothermusic.nl
jussied    posted on 18-09-2007 17:27
ja IK ben sinds een anderhalf maand gestopt(gezellig samen met me moeder)Cry
en moet zeggen dat het erg goed gaat dus tegen elke roker:STOP MET ROKEN.
Yorick    posted on 18-09-2007 18:00
Ik drink alleenWinking my eye
BryanB    posted on 18-09-2007 18:03

ik had een keer beweerd dat ik nooit meer zou drinken, maar dat hield ik geen 3 dagen vol.

User edit by BryanB on 18-09-2007 @ 18:03:35 (8%)

103 Users online: 10 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 51.039
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.439.413