Poster: BryanB
en zijn ze meer gericht op hun peuk dan op hun muziek.
Poster: stevew
Ik krijg nu al zin om te stoppen
Respect Guys
Als je nu ipv dat je een sigaret of sjekkie gaat roken gewoon tien minuten gaat draaien! Draaien is veel leuker als roken!
Poster: BryanBAls je nu ipv dat je een sigaret of sjekkie gaat roken gewoon tien minuten gaat draaien! Draaien is veel leuker als roken!
Poster: NickName
ik zou niet willen dan me schatjes(cdj's) vies worden dus NEE ik doe niet mee met roken
en voor de mensen die het wel doen: ga je gang je verpest alleen maar je eigen leven
het schijnt per pakje 12 uur van je leven te zijn
Poster: Ft
Tsja... ik heb ook gehoord dat je van over straat lopen dood kan gaan... kan wel 40 jaar schelen! niet meer doen dus :P
Poster: Sammowje bedoelt me oma die rookt drug's (ruma) of zo iets ik wil ook wel high zijn maarja mag niet he(ps zij is 100 en rookt nog steeds) ik haal het weg
Er zijn rokers die 100 jaar worden, dus dat is echt geen referentie hoor, bullcrap zelfs :p Natuurlijk krijg je een grotere kans op longkanker enzo
Tsja... ik heb ook gehoord dat je van over straat lopen dood kan gaan... kan wel 40 jaar schelen! niet meer doen dus![]()
ik had een keer beweerd dat ik nooit meer zou drinken, maar dat hield ik geen 3 dagen vol.