Qlimax 2007, Gelredome te Arnhem (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Illusion    posted on 16-09-2007 22:33

Jaja het is bijna weer zover, Qlimax komt er aan.

Op 17 November zal dit spektakel zich afspelen in het Gelredome in Arnhem.

De website is helaas niet online, maar de trailer is wel te bekijken via DEZE LINK! De trailer vind ik niet erg speciaal, maar er zal nog wel een nieuwe komen.

De kaarverkoop is afgelopen zaterdag 15 september van start gegaan. De VIP Tickets waren voor 12 uur uitverkocht. Maar de standaard tickets zijn nog steeds te koop.

- Wie gaat er ook naar Qlimax?
- Hoe ga jij heen? (speciaal gekleed? hoe?)
- Heb je VIP Tickets, of standaard?

Ik ga zeker naar Qlimax. Ik heb Vip Cards, en ga lekker gestyled heen!

De website is online, kan je vinden via www.q-dance.nl

Dit is de Line Up:

- Fausto

- Dj Ghost

- Brennan Heart

- Showtek & DV8

- Headhunterz

- Zany & The Prophet

- Technoboy

- Neophyte

- Ruffian

The Anthem is van Headhunterz.

Headhunterz - Power of the Mind

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 22-10-2007 @ 13:42:05 (43%)

What do you think about Qlimax 2007, Gelredome te Arnhem ??

Vote :   

Ferrox    posted on 18-11-2007 09:32
Net Terug.

Supervet feest. Maar die sigaretten dingen waren er voor het eerst sinds 4 jaar niet... was zwaar kut dus. Heb niemand meer gezien..

Jammer, Volgende keer beter!
bramv    posted on 18-11-2007 11:11
ja das idd wel balen
Illusion    posted on 18-11-2007 11:16
Klopt, k'kon het niet vinden! Helaas! Ik was die gast met dat VIP Bandje, met een Scantraxx body fit shirt, Scantraxx polsbandje, Q-dance Polsbandje, en Q-dance Logo in m'n nek (airbrush tattoo).

Helaas niemand gezien! Maar kan wel zeggen dat ik ongelovelijk te keer ben gegaan! Ik ben net 5 minuten thuis! Wat een feest!!!!! Volgend jaar zeker weer!!!!! Het was Genieten
bramv    posted on 18-11-2007 11:22
wanneer komt de DVD uit?Cry
dancedimension    posted on 18-11-2007 18:52
Damn ben ook er geweest, wat een feest. Vond persoonlijk The Prophet vs. Zany beetje tegenvallen. De rest vond ik wel strak. Zeker een gaaf feest geweest, voor herhaling vatbaarCry
HouseArrest    posted on 18-11-2007 19:03
Ik heb ook niemand meer gezien. Ben wel nog bij beide van de tabaco dingen geweest om 12.00 uur er stond niemand van ons.

Óók vroeg iemand met een scantraxx shirt of hij mij kende (die kwam zo op mij aflopen: Ken ik jou??) Dus ik.. Illusion? Nee, kan niet geen polsbandjes etc.

Maarja het was een mooi feestje!

@ dancedimension: Ik vond ze ook tegenvallen!!
User edit by HouseArrest on 18-11-2007 @ 19:04:33 (1%)
Silteo    posted on 18-11-2007 19:17
nu net pas wakker :P.....Men.. wat een feest, heb echt staan lopen stampuhCry...de uitschieter svan de avond vond ik persoonlijk Headhunterzz en Technoboy. wat draaide die 2 lekker zeg.......heb jullie helaas niet meer kunnen vinden, wel jammerUnhappy.  maar voor de rest echt Heerlijk zo'n Avondje.........ga er volgend jaar zeker ook naar toe :D 
Illusion    posted on 19-11-2007 13:17
Poster: HouseArrest

Óók vroeg iemand met een scantraxx shirt of hij mij kende (die kwam zo op mij aflopen: Ken ik jou??)

@ dancedimension: Ik vond ze ook tegenvallen!!

Haha dat was ik niet:D Maar toch vond ik Zany & The Prophet heerlijk draaien. Lekker setje! K'vond het vet toen ze met dat wapen opkwamenWinking my eye zo'n vette gun:D
freezer    posted on 20-11-2007 20:20
was zeker super en dat ze dat nummer van krijg allemaal de klere opzette die hele zaal ging gewoon los super vond allen t geluid minder hele irritante na galm
Illusion    posted on 20-11-2007 21:39
Poster: freezer
was zeker super en dat ze dat nummer van krijg allemaal de klere opzette die hele zaal ging gewoon los super vond allen t geluid minder hele irritante na galm

Oo je bedoeld het 1e nummer van de set van Neophyte... Alles naar de Klote!!

En van die galm had ik geen last hoor:D

:::edit:::

ooh nee foutje, dat was die remix van siske de rat
User edit by Illusion on 21-11-2007 @ 11:38:14 (20%)

This is an old Topic

No new postings for 6.401 days.
 Post CommentThat would be 213.4 months
or a whopping 17.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

83 Users online: 20 Guests (63 Unknown)
Pages generated today : 30.461
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.321.897