Poster: Ferrox:D I'll be there........ff checken welke mede dj's van resource allemaal komen. een meeting kan altijd geen kwaad
Ja nog minder dan 2 weekjes, en we gaan los in de geldredome.
Om toch maar ff wat op te zetten, Ik stel voor bij de linkse sigaretten verkoop, kant van het podium.
Dus als je het podium in je rug heb, dan moet je de linkse hebben! en dan tussen podium en sigarettenbak blijven staan, want die dingen zijn nog best lomp groot.
tijd, ik stel voor om 12 uur ofzo?
Poster: Ferrox
Om toch maar ff wat op te zetten, Ik stel voor bij de linkse sigaretten verkoop, kant van het podium.
Dus als je het podium in je rug heb, dan moet je de linkse hebben! en dan tussen podium en sigarettenbak blijven staan, want die dingen zijn nog best lomp groot.
tijd, ik stel voor om 12 uur ofzo?
Hahahahaaha!!
Ik zal het logo uitprinten, stukje tape meenemen en op het sigaretten ding plakken :P
ik laat ook wel ff weten welk shirt ik aan trek, voordat ik van amsterdam vertrek.
Poster: Illusion
Dus, herkend u deze man.. bel onmiddelijk de politie
:d nee doe maar niet:d. Maarjah ik ben gek, dus jullie herkennen me misschien wel.
Poster: Illusion
:::UPDATE:::
Extra kaarten zullen te koop zijn op 14 november @ ticketbox.nl. Wil je graag heen, en kon je geen kaartje meer krijgen, dan is hier je kans!!
Ook staat er meer info op q-dance. Zoals gewoonlijk de regeltjes, en dat er weer een DVD van deze Qlimax uit zal komen.
Voor meer info zie www.q-dance.nl
Ik heb een blauw shirt met een koptelefoon erop aan. Dus daar kun je mij aan herkennen..
Tot dan 12 uur!!