download pack
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ziax    posted on 16-09-2007 16:20
Hey, hier ben ik weer :D

Mijn broer is een weekje op vakantie geweest en hij had een cd mee voor mij.

Ik open de cd en er zit een kaartje in van ga naar deze site, klik daar op, voer de code van op het kaartje in en download een pack van 20 nrs.

Nu vraag ik mij af of ik deze nummers wel mag gebruiken om te draaien? Ik heb geen idee of ik deze nu in feite betaald heb of niet... ja de cd sowieso wel maar die nummers die gedownload zijn? geen idee.

Iemand die het misschien wel weet?

What do you think about download pack ??

Vote :   
Ft    posted on 16-09-2007 18:44

Voor welke site is het kaartje? Het gaat meestal om de site en niet om de manier waarop je ze van de site haalt. Als je bijvoorbeeld een kaartje krijgt voor credits op Dance-tunes.com, dan mag je deze nummers gebruiken, want je hebt in feite betaald met dat kaartje...

Ziax    posted on 16-09-2007 21:52
het is een franse cd... de site is www.dancefloormp3vol3.com
de site is dus hetzelfde als de titel van de cd waar je die pack kan downloaden..
Gery    posted on 17-09-2007 11:07
miljaar e, puur wettelijk gezien kan je geen muziek bezitten, want het is een niet vervreemdbaar goed, je kan enkel de drager bezitten.  de SABAM wetgeving zegt dat je muziek van de originele drager moet spelen om in orde te zijn.

Als je dus met je pc draait geen probleem, op cd branden mag dan weer niet.

Maar waarom wil iedereen alles altijd perfect legaal? De huidige wetgeving is een kluwe van onduidelijkheden en mensenkloterij.
persoonlijk heb ik nog nooit een controle gezien in belgie en ook nog nooit gehoord van een controle.

Draai met wat je wilt wanneer je wilt, zo lange je maar een aantal legale cd's bij hebt ook kan niemand je iets maken.
Een contoleur heeft namelijk het recht niet om in je cd map of op je pc te kijken waarmee je draait zonder huiszoekignsbevel of gezelschap van een deurwaarder met de nodige documenten OP NAAM.

Uiteindelijk betaald de zaak waar je draait al een bijdrage aan SABAM voor de muziek die jij op legt ook...

DJ - Producer

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

243 Users online: 38 Guests (205 Unknown)
Pages generated today : 33.027
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.685.039